- Katılım
- 8 Haz 2007
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaslar,
Ben Almanyadan siteye katiliyorum, umarim sohbetimiz bol olur.
Yamaha Thunderace 1000 YZF kullaniyorum. Hepinize cok selamlar ve keyifli anlar dilerim.
Tschüssss.::asker::
Ben Almanyadan siteye katiliyorum, umarim sohbetimiz bol olur.
Yamaha Thunderace 1000 YZF kullaniyorum. Hepinize cok selamlar ve keyifli anlar dilerim.
Tschüssss.::asker::