Akünün eksi kutbunda kıvılcım

Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
14
Arkadaşlar merhaba,

Dün aküyü söküp takarken ilginç bir olay yaşadım. Sökerlen önce eksi kutbu söktüm, takarken ise önce artı kutbu taktım. Artı kutbu taktıktan sonra eksi kutbu takmaya çalışırken eksi kutuptan kıvılcım çıktı birkaç kere. Kıvılcım çıkarken aynı zamanda gösterge açılıp kapandı. Sorun ne olabilir fikri olan veya daha önce bu sorunu yaşamış olan var mı?
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,532
Motosikleti
XV250 - FZ6
Kontak acikken akuyu takmissiniz sanirim. Cok onemli degil ama kapaliyken takmakta fayda var tabi.
 
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
14
Onu belirtmeyi unutmuşum. Şöyle ki anahtar kontakta değildi hatta gidon kilidi bile kitliydi. Nasıl oldu anlamadım kaçak falan mı var acaba onun belirtisi midir?
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Kontak kapalı iken bile immobiliser gibi bazı cihazlar devrededir. Bu durumda kıvılcım çıkması normal. Kaçak olsa sigorta atardı.
 
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
14
Herhangi bir problem yok diyebiliriz o zaman teşekkürler bilgi verdiğiniz için:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst