- Konu Yazar
- #1
Merhabalar, motorum(gv250) 4 aydır yatıyordu bugün bir çalıştırayım yağını değiştireyim dedim kontağı çevirdim hiç bir şey olmadı, ışıklar dahi yanmadı. Akü bitmiştir diye düşünerek aküyü çıkardım. Çıkarırken boşta duran bir kablo gördüm, birkaç sorum var.
Bu kablo ne için bilgisi olan var mı? Takılı mı olmalı boşta durması mı gerekiyor?
Bu aküyü şarj mı ettirmeliyim, yoksa yenisini mi almalıyım?
Bu kablo ne için bilgisi olan var mı? Takılı mı olmalı boşta durması mı gerekiyor?
Bu aküyü şarj mı ettirmeliyim, yoksa yenisini mi almalıyım?