Akü Sorunu

Katılım
28 Ağu 2013
Mesajlar
14
Arkadaşlar Eylül de aldığım 6 aylık (ybr125)motosikletimi hafta sonları kullanıyorum. Ancak 2 haftadır süren soğuklarda hiç çalıştırmadan kapalı otopark da yattı. İki gün önce kullanayım dedim akü yetmiyor(tırrrrrrrrrrrrrr ses var.)Ayak marşı çalışıyor. Arada oda çalıştırmazsa vurdurarak çok rahat çalışıyor. Benim anlamadığım akü tamamen bu kadar çabuk bitermi.Ben yeni akü alsam yine 2 hafta binmesem böylemi olacak. Vallahi 1500 km motosikletin hemen bu hatayı vermesi çok canımı sıktı. Sizce akü değiştirmeden bir çözüm yolu varmıdır. Yardımlarınızı esirgemeyin lütfen.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
yeni ybrlerde ayak marşı varmıki ? motoru çalıştırıp biraz gez toparlar kendını ama suyunuda bı kontrol ettir.
 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
114
Buyuk ihtimal jel akudur o suyunu kontrol etmeye gerek yoktur ama sen bak emin ol genede. En mantiklisi akuyu sokup eve koymak eger binmeyeceksen uzun sure soguk gunlerde. Ama arada bi sarj etmek gerek gene 30 lira falan aku sarj cijazlari
 

esc

Katılım
20 Kas 2013
Mesajlar
200
En kestirme yol aküyü önce bir ölç. Akü ölüyse istediğin kadar gez istediğin kadar şarj et fayda etmez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst