akü şarj problemi

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
onu bilmiyorum ama baksana adam bütün gün nette onun işi başka bişey gibi geliyo bana :queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Elektronik devre ve embedded yazılım konulu bir ar-ge şirketim var.

Ama kapatacam, extrema'yla ışık bobini işine giricem.:queen:

Girelim girelim valla ama batarsak bizi kim çıkarcak :)
Arkamıza destek kuvvet gerekiyo ama erkek olmasın sonra sırtıma bişeyler batıyo :queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bambu sen kılıçla destek vereceksen olur bak sen nede olsa bayansın :)
Erkeğin biri kılıcıyla destek vermesinde o zaman sakat olur işler :)
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Eeee ben sana dedim kimliğini yanlış söyleme diye
Bak yavaş yavaş sende bozulmaya başlıyosun :)

Ne bozulcam yaf :p Ben kimliğimi olduğu gibi söyledim, siz benlen poliniğine girdinis :bounce: Halen de olduğu gibi söylemekteyim. Cinsiyet değiştirmedim, doğduğum günden beri XX kromozomlarına sahibim :bounce:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
XX ne oluyor yaw hocam o ne demek benim kimyam iyi değildi lisede :)
Hocamız bana 19 dan 2 vermişti de zorlan geçmiştim :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Kimya değil Biyoloji :bounce: Şimdi erkeklerde XY kromozomları oluyor. Onlardan bi üstün olan cinste de XX mevcut :p

Herneyse canım işte ha kimya ha biyoloji ne farkı var sonuçta bize lazım olmayan saçmalıklar :queen:
Hem ne demek kadınlar üstün sıkışınca hemen kaçarlar kafa karıştırmaktan başka bişey yapmazlar:queen:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
alfabetik sırada X Y Z dir dimi yani XXden snr XY gelir hala XXin üstün oldugunumu savunan kaldımı bu devirde:p
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Herneyse canım işte ha kimya ha biyoloji ne farkı var sonuçta bize lazım olmayan saçmalıklar :queen:
Hem ne demek kadınlar üstün sıkışınca hemen kaçarlar kafa karıştırmaktan başka bişey yapmazlar:queen:

Eveeet klasik bir öğrenci davranışıyla karşı kaşıyayız. Hocam biz bunları nerde kullanacaz ki niye öğreniyoz ki :queen:
Seni eğitime tabi tutmak lazım :cherry:
Tamam itiraf ediyorum yanlış söyledim kadınlar erkeklerden üstün değildir. Ben kendi adıma konuşmalıydım :queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Eveeet klasik bir öğrenci davranışıyla karşı kaşıyayız. Hocam biz bunları nerde kullanacaz ki niye öğreniyoz ki :queen:
Seni eğitime tabi tutmak lazım :cherry:
Tamam itiraf ediyorum yanlış söyledim kadınlar erkeklerden üstün değildir. Ben kendi adıma konuşmalıydım :queen:


Bak yine kafa karıştırıyosun :)
Boşuna uğraşma hocam hoca olmuşsunuz ama kafa karıştırmayı beceremiyorsunuz :queen::queen:
Biraz gerçek hayatla yüzleşin o kimya biyoloji XY falan öyle ıvır zıvırlar bi işimize yaramıyo :)
Önemli olan aşkımız bu hayatta :queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst