- Katılım
- 1 Kas 2012
- Mesajlar
- 2,488
- Konu Yazar
- #1
1-2 haftadır marş basmada sıkıntılar vardı. bugün sabah marş normal bastı. ama öğleye doğru denediğimde basmadı. ayak marşıyla çalıştırdım.
akü toplasın kendini diye tüm gün ayak marşı kullandım. ama akşam denediğimde gene marş basmıyordu.
garip olan rolantide ışıklar kararıyor. gaz verince düzeliyor. videoyada çektim. sizce akü bitikmi yoksa şarj eden kısımmı arızalı ?
http://www.youtube.com/watch?feature=c4-feed-u&v=UyCq6W5F8Ow
akü toplasın kendini diye tüm gün ayak marşı kullandım. ama akşam denediğimde gene marş basmıyordu.
garip olan rolantide ışıklar kararıyor. gaz verince düzeliyor. videoyada çektim. sizce akü bitikmi yoksa şarj eden kısımmı arızalı ?
http://www.youtube.com/watch?feature=c4-feed-u&v=UyCq6W5F8Ow