Aksiyon kamerası kullananlar yardımcı olabilirler mi ?

Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
181
Xiaomi Yi kamera aldım bugün taktım kayıt yaptım 32gb sd card var 20 dakikalık bir video kaydettim yaklaşık 9 10gb tuttu şimdi ben bunu telefondan izlemek istiyorum ancak indirmem gerekiyormuş öyle söylüyor telefon bağlantısı bu yüzden gittim HDMI kablosu aldım direk televizyona bağlar izlerim kaydetmeden diye onuda beceremedim . Nasıl yapıcaz mecbur indirmem mi lazım izlemek için ? Saçma geldi bu konu siz nasıl yapıyorsunuz ?
 
Katılım
24 Mar 2016
Mesajlar
67
Bende de xaomi yi var yazılım gereği benim bildiğim kadarıyla hdmi ile sadece canlı görüntü alabiliyosun kameradan yanlışsam düzeltirler zaten bilgisayarınız yok mu? İndirmekten kastınızı anlamadım ama bilgisayara atıp videoyu o şekilde tvden izleyebilirsiniz pc-tv arası hdmi kurup telefon içinde telefon video formatını desteklemiyorsa desteklediği bi formata dönüştürebilirsini herhangi bir ilgili programla
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Denk gelirse 64 gb lik sd card almaya bak. Bir ara 50 kusur tlydi hepsiburadada.
Son kalitede kaydetince telefondan bakamiyorsun. Telefondan izleyemek icin, 960 p ve 48 fps cekmen lazim. Ben oyle yaptim kaliteyi. Fena olmuyor yine.
He normalde de, karti cikartip pc ye takiyorum oradan izliyorum 1080p 60 fps leri.
Telefona indirmek saatlerini alir. Izlemek istiyorsan iste dedigim gibi video ayari 960p ye 48 fps. Olmasi gerek. 960p 60 fps de kurtarmiyor.
Ekran orani degisiyor o canimi skyor benim bi. 16.9 ken 4.3 oluyor sanirim 960 p de.
 
Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
181
Denk gelirse 64 gb lik sd card almaya bak. Bir ara 50 kusur tlydi hepsiburadada.
Son kalitede kaydetince telefondan bakamiyorsun. Telefondan izleyemek icin, 960 p ve 48 fps cekmen lazim. Ben oyle yaptim kaliteyi. Fena olmuyor yine.
He normalde de, karti cikartip pc ye takiyorum oradan izliyorum 1080p 60 fps leri.
Telefona indirmek saatlerini alir. Izlemek istiyorsan iste dedigim gibi video ayari 960p ye 48 fps. Olmasi gerek. 960p 60 fps de kurtarmiyor.
Ekran orani degisiyor o canimi skyor benim bi. 16.9 ken 4.3 oluyor sanirim 960 p de.

70 80 TL den aşağı bulamadım 64gb o kadar vermek yerine 32gb aldım bilgisayara atıp sd kartdan silerim diye düşündüm. En iyisi kartı çıkartıp pcden izlemek , HDMI desteği olmaması kötü olmuş.
 
Katılım
27 Ara 2013
Mesajlar
386
Anladığım kadarıyla telefonda sd kart girişi yok. Usb ile pcye atıp daha sonra pcden telefona atmak gerekli. Telefon modelini yazarsan daha yardımcı olabilirim. Örneğin benim telefon note 2, 1080 lik görüntüyü oynatamıyor ama daha güçlü bi telefonun varsa oynatır.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
hocam ben bilgisayar monitöründen izleyebiliyorum. ekstra bişi yapman gerekmiyor.
kabloyu bağlayıp monitörün görüntü verme ayarını hdmi a getirince direkt oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst