Xiaomi yi kullanıyorum. 2 sene oldu neredeyse alalı. Şarjı 45 dk gidiyor. 2 tanede yedek bataryam var. Kalitesi de iyi her türlü. Bir arıza da çıkarmadı sağolsun.
Genelde çoğu iş görür. Önce çin balı bişey mi bakacasın. Gopro tarzı mı gideceksin.
Çin işi gideceksen.
Xiaomi yi 4k güzel.
Eken h9 yıllardır var. O da xiaomi yi ayarında.
sjcam m20 ler bayağı güzel. Yeni nesil hem.
Sj4000-5000'ler pek kalmadı. Çakması da çok onların. Onlar riskli. Önermem açıkcası sj4000'leri. Çok sıkıntısını çeken oldu.
Amköv vardı, fena değildi fiyatına göre.
Zamanın varsa çinden al geç. Bilindik yerlerden. Ge.arbest gibi falan.
Ama kesinlikle a101'den falan piranha alayım da idare edeyim deme. İdare edecek kadar bile değil o makinalar.