akşam akşam kütahya...

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
akşamın hüzünü yüzünü yavaş yavaş göstermeye başladığında saatim 18 sularını gösterirken pat. bi telefon.:queen: arıyan torento'ydu (ersin). hadi kütahyaya giiyoz dedi.ben de kıramadım ersin'i ve yola koyulduk. işte fotoğraflar....
giderken bayaa seri gittik ersin 90dan düşmedi.. 90'la giderken bu kadar çekebildim :)

bursa kavşağına kadar yol tenhaydı.nolduysa ordan sonra oldu.yola zor girdik o kadar kalabalıktı ki.ersin zor çıktı yola...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
iki resim var galiba ikiside çok bulanık çıkmış ben birşey anlayamadım:pale:

yorum yapamıyorum
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
sağ elimle foto çekmeden olmaz.:queen:
Kütahya Çinigar'ın karşısındayız...

Kütahya çok güzelleşmiş. tekrar gitcez seneye ilk yaz inşallah.

bu da gecenin kahramanı '07 cbf 150 :bounce:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
yazın be n o garajda 3 saat otobüs beklermiştim
istanbulda afyona gitmee çalışıyodum kütahya aktarma yapalım dedik
o içerde soldaki plastik sandalyelerde 3 saat çay içerek vakit geçirdim:)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
fotolar gelmeye başlayınca gezi netleşmeye başladı :)

çok yoğun trafik olmadığı sürece gece yolculuğu benimde hoşuma gider hele birde yanında kafa dengi bir arkadaş olunca tadına doyulmaz:cat:

gece gece iyi gezmişsiniz
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
yazın be n o garajda 3 saat otobüs beklermiştim
istanbulda afyona gitmee çalışıyodum kütahya aktarma yapalım dedik
o içerde soldaki plastik sandalyelerde 3 saat çay içerek vakit geçirdim:)

Sorma ya senmi benmi:)
istanbula gelicekdim yanlış trene binmişim gecenin bir saati uyku sersemliğine. Hava aydınlandı bir bakdım kütahyadayız lan noluyo nereye geldik bu hangi tren demeye kalmadı sabahın 5 inde kütahyada buldum kendimi...sonra otogarı buldum zarzor istanbula otobüs bileti aldım 4:30 saat bekledim ilk otobüs 9:30 daymış abicim bekle bekle zaman geçmiyo ya:):):cherry:iğrenç bi olaydı..hiç unutamam o olayı

ersin aynı kafadanız lem...saat 9 da kafama esti tek başıma bende bi kütahya yapıp gelmşdim...ekşın oluyo gsl de oluyo:cherry::cherry:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
hocam üşüdüğünüz yüzünüze yansımış valla haber verseydiniz ya
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Cbf 150 yapılmış olmasından dolayı daha bir anlamlı oldu benim için :cherry::p:)
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
alplion . çok ani bi gezi oldu, salı günü sanırım kütahya mt de kortej oluştrmuştu. saat 22:00 . civarı. petrol de toplanmıştınız. biz geçerken korna çalıp slm verdik.size. ayrıca hava çok soğuktu.. germiyan konağında sıcak bişeyler içip kendimize geldik.. çok beğendik. o konağı da . güzel bi restore çalışması olmuş. bi dahaki sefere inş. kütahya_esk mt ortak bi gezi yaparız.
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
22
torento_1987 o kahvelerin oldugu resim çok güzel ya bayıldım valla.Şİmdi kütahya'ya 40 yıl borcunuz oldu:) Süper valla
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
hocam üşüdüğünüz yüzünüze yansımış valla haber verseydiniz ya

valla giderken üşümedim de gelirken ben kullandım biraz üstten girdi rüzgar alttan çıktı :mrgreen:

belli de olmaz hani :queen:.bakarsınız ben de scooterla düşerim yola.geç varırım ama sağsalim glirim gene. ne diyosun ersinim ? gidekmi havanın güzel oldugu bi gün... bi daha ?... :bounce:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
gideriz tabi ki. eray kardeşim yaptırsın onuda takarız peşimize. :queen: hatta diğer ark. larıda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst