Aklima geldi koptum, anlatayim :)

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bugun durup dururken aklima 15 yil onceki maceralarim geldi.. Ortaokula yeni basladigimiz zamanlarda mobilet kiralardik. 2-3 arkadas toplanir birer motor kapar aksama kadar gezinirdik deli divane.. Yine o gunlerden biri, demekki paramiz cok yokmus, bi arkadasimla beraber tek motor kiraladik. Zaman zaman ben arkasina oturuyorum, o kullaniyo, arada degisiyoruz i$te. O zamanlar Tekirdag/Corlu da ikamet ediyorum, bilen bilir, bulvar yolu daha yeni yapilmisti. cift seritli kaymak gibi yoldu o zaman. Ben kullaniyordum sagda durdum,o da arkadan kalkti ben solundan indim motorun o da sagindan binicek, o ara nasil yapti nasil becerdi bilemiyorum, gaz kolundan tutarken gazi kokledi ve gaz takili kaldi.. iki eli gidonda motoru tutmaya calisiyo telasla. Biraz ilerlediler, sonra motor sola saga gitmeye basladi, onu havalandi, $ahlanan at misali bi sola bi saga savuruyo arkadasi, ben o zamanki cocukluk 2-3 metre arkada gulmekten yardim bile edemiyorum. Sonra saga dogru motorla beraber asfalta yayildilar, motorun arka tekerlek hala donmeye devam ediyor tabi, onlara dogru kosup hemen motoru durdurdum, sonra arkadasa bile bakmadan tekrar gulme krizine girdim. Bi yandan o bi yandan ben gulmekten karnimiza agrilar girdi.. Biliyorum siz o ani yasamadiginiz icin sacma geliyordur belki ama, cidden gozumde canlandikca gulmekten kendimi alamiyorum.. Gaz teli takili kalabiliyo aman dikkat :p
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
181
hikaye sana özel ama bu gülme krizi olmadık zamanlarda ortaya çıkabiliyor böyle. insanı çok zor durumda bırakıyo:)
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Puchları saygıyla anıyorum....

Gaz telinde yay olmayan en ideal teknoloji onlardaydı!

"Açtığın gibi gazı kapa eşşeğin mi var tarzı "

bilmem hangi türe giriyor günümüzde!!!

:p
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Bugun durup dururken aklima 15 yil onceki maceralarim geldi.. Ortaokula yeni basladigimiz zamanlarda mobilet kiralardik. 2-3 arkadas toplanir birer motor kapar aksama kadar gezinirdik deli divane.. Yine o gunlerden biri, demekki paramiz cok yokmus, bi arkadasimla beraber tek motor kiraladik. Zaman zaman ben arkasina oturuyorum, o kullaniyo, arada degisiyoruz i$te. O zamanlar Tekirdag/Corlu da ikamet ediyorum, bilen bilir, bulvar yolu daha yeni yapilmisti. cift seritli kaymak gibi yoldu o zaman. Ben kullaniyordum sagda durdum,o da arkadan kalkti ben solundan indim motorun o da sagindan binicek, o ara nasil yapti nasil becerdi bilemiyorum, gaz kolundan tutarken gazi kokledi ve gaz takili kaldi.. iki eli gidonda motoru tutmaya calisiyo telasla. Biraz ilerlediler, sonra motor sola saga gitmeye basladi, onu havalandi, $ahlanan at misali bi sola bi saga savuruyo arkadasi, ben o zamanki cocukluk 2-3 metre arkada gulmekten yardim bile edemiyorum. Sonra saga dogru motorla beraber asfalta yayildilar, motorun arka tekerlek hala donmeye devam ediyor tabi, onlara dogru kosup hemen motoru durdurdum, sonra arkadasa bile bakmadan tekrar gulme krizine girdim. Bi yandan o bi yandan ben gulmekten karnimiza agrilar girdi.. Biliyorum siz o ani yasamadiginiz icin sacma geliyordur belki ama, cidden gozumde canlandikca gulmekten kendimi alamiyorum.. Gaz teli takili kalabiliyo aman dikkat :p

ben bilerek gaz fişeği yayını çıkarmıştım benim pejonun.şehir dışına çıktıgımda gazı verir,elleirimi bırakır öylr dewam ederdim.tabiii motoruma ilk defa binenler genelde afallardı hatta 1 kere aynı hikayedeki gibi arkadaşımın biri yere gömdü.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
hikaye sana özel ama bu gülme krizi olmadık zamanlarda ortaya çıkabiliyor böyle. insanı çok zor durumda bırakıyo:)

gülme krizi demişken az once kuzenle girdiğim bi tartışmaya 2mizde gülme kriziyle son verdik. saat bu saat olunca ve bende 9-10 dan beri ayakta olunca tartışma konusu bir yıl 365 gun mu 356 gun mu derken birden kendimizi gulmekten kıvranırken bulduk...
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
insana bazen öyle yerde denk geliyoki bu kriz acayip oluyo ...

aklıma geldi bende yazayım bi anımı bari gerçi konuyla hiç alakası yok ama belki güldürür sizide

lisede arkadaşlarla okuldan kaçtık gittin bi alış veriş merkezine geziniyoz

neyse yürüyen merdivene bindik yukarı çıkıyoruz. bi yandan da konuşuyoruz. derken bi arkadaş önde merdivenden inecek ayaklarının ucunu kaldırdı ve merdivenin onu öne itmesini beklerken olay orda koptu. ayaklarının önü merdivenden kurtuldu derken ayakkabılarının topukları merdivene sıkıştımı bak sen muhabbete bizde arkasında bu sabit biz geçiyoruz bi iki kişi daha geldi merdivenden indi bu hala cebelleşiyo ayakkabıları kurtarmaya ama biz yıkıldık yere gülmekten. tabi bunun surat ifadesini anlatamadığım için size normal gelebilir.

derken o sırada dükkandan bi adam çıkıpta düğmeye bastı merdiven durdu ama ayakkabıyı çıkarmaya yarım saat uğraştık belki ....
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Cocukluk maceralarini hatirlayip gulmek guzeldir bence , o cesareti bir daha asla bulamiyacaz cunku kendimizde:) saol dostum guzeldi:wiinkk:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Ben kopmadım ama güzel anıymış senin için benimde buna benzer anılarım var belki bir gün anlatırım en komiğini :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
189
mobilette neyse ama bws lerde falan takılı kalıyo o zaman yandı valla motorun istindeki artık motor ona yön verir o motora değilde..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst