Moderatör
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 7,511
- Konu Yazar
- #1
Bugun durup dururken aklima 15 yil onceki maceralarim geldi.. Ortaokula yeni basladigimiz zamanlarda mobilet kiralardik. 2-3 arkadas toplanir birer motor kapar aksama kadar gezinirdik deli divane.. Yine o gunlerden biri, demekki paramiz cok yokmus, bi arkadasimla beraber tek motor kiraladik. Zaman zaman ben arkasina oturuyorum, o kullaniyo, arada degisiyoruz i$te. O zamanlar Tekirdag/Corlu da ikamet ediyorum, bilen bilir, bulvar yolu daha yeni yapilmisti. cift seritli kaymak gibi yoldu o zaman. Ben kullaniyordum sagda durdum,o da arkadan kalkti ben solundan indim motorun o da sagindan binicek, o ara nasil yapti nasil becerdi bilemiyorum, gaz kolundan tutarken gazi kokledi ve gaz takili kaldi.. iki eli gidonda motoru tutmaya calisiyo telasla. Biraz ilerlediler, sonra motor sola saga gitmeye basladi, onu havalandi, $ahlanan at misali bi sola bi saga savuruyo arkadasi, ben o zamanki cocukluk 2-3 metre arkada gulmekten yardim bile edemiyorum. Sonra saga dogru motorla beraber asfalta yayildilar, motorun arka tekerlek hala donmeye devam ediyor tabi, onlara dogru kosup hemen motoru durdurdum, sonra arkadasa bile bakmadan tekrar gulme krizine girdim. Bi yandan o bi yandan ben gulmekten karnimiza agrilar girdi.. Biliyorum siz o ani yasamadiginiz icin sacma geliyordur belki ama, cidden gozumde canlandikca gulmekten kendimi alamiyorum.. Gaz teli takili kalabiliyo aman dikkat 