<<<Akbank'tan Bana Özel Doğum Günü Hediyesi::)))>>>

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
kılıçbalığı' Alıntı:
eeee ben hamsi balığı degilim biliyosun.amaç seni mutlu görmek mutluluğunu paylaşmak degilmi.dostlar arkadaşlar ne için var derdi desevinç ide paylaşmak için dimi.hadi hayırlı olsun güle güle kullan.aslında kendim getiricektim çiçekleri ama sen şok agirme diye ben getirmedim:rendeer:

Ne farkeder abi gelmiş kadar oldun zaten :) tekrar sağol çok sağol :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
228
Hayırlı olsuuunnnn...İyi günlerde kazasız belasız kullanman dileğiyle....:) :)
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kazasız belasız , dişi
hayırlı olsun
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
yandık ki hemde ne yandık :) he he şimdiden başımızı şişirmeye başladı bile.Neyse hayırlısı olsun.Eee dişi artık bir tur verirsinde bineriz.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Ben sevinmedim :pale:

Keşke kredisiz peşin alabilseydin, bankacılara havadan para kaptırmasaydın. Ama yine de motor sahibi olacağın için seni tebrik ederim. Şimdiden hayırlı olsun diyeyim. :)
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beni artık havalimanına gelirsin almaya
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ozgur_zrolu' Alıntı:
yandık ki hemde ne yandık :) he he şimdiden başımızı şişirmeye başladı bile.Neyse hayırlısı olsun.Eee dişi artık bir tur verirsinde bineriz.

ilk kuyruğu düzeltcekmişim :mrgreen: :mrgreen: öle dediniz walla yok size motor :p
şaka şaka sağol :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
heh he daha kuyruğunu düzeltecek o.Biz bu konuda çok şanslıyız tüm antalyalı motorculara vermidon,aspirin dağıtırsın artık.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
18
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dishy' Alıntı:
Şimdi bi kişiye özel teşekkürlerimi sunmak istiyorum:)

Aylardan beri bıkmadan,usanmadan,bitmek bilmeyen sabırla,benim bitmek bilmeyen sorularıma,hiç kızmadan,sinirlenmeden,bağırıp çağırmadan,yeter işim var demeden,yanıt veren,hep yanımda olan,bana destek veren,doğru yolu göstermeye çalışan ve de gösteren tanıdığım için kendimi müthiş şanslı hissettiğim :) Olcay [EYONG] a çokkkkkkkkkkkkkkk teşekkür ediorum.


Evet bundan sonra benden çekeceğiniz var :p :p :p
Not:Motor; yamaha cygnus GS :) :cherry:

YAĞCILARDA İNECEK VARR.HEHE
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vayyyy sonunda sende aldın be dişi,çok sevindim kıss.Hayırlı uğurlu olsun.Allah kazasız belasız binmeni nasip etsin :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
yağcılıkla ne ilgisi var ki,,sinirimi zıplatma bnm bak mutluyum şurda!!!!!!!!!!! bugün iyi olmak istiyorum..............
sağol crazy cim :)
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
dishy' Alıntı:
yağcılıkla ne ilgisi var ki,,sinirimi zıplatma bnm bak mutluyum şurda!!!!!!!!!!! bugün iyi olmak istiyorum..............
sağol crazy cim :)
Devam edimmi süpriz yapma ya ha nedersin .yoksa yetermi bugünlük :mrgreen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim. Doğum gününde kutlu olsun.:rendeer:
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
7
Bitanem kazasız belasız kullanman dileğiyle.hayırlı olsun:)
tekrar DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN....:rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
canım zeynom sağol şekerim :rendeer:
abi devam etme çünkü Ersen biraz kıskançç :cherry: :cherry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst