AKBANK'ın Son Vurgunu her çekimde 5 tl

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Beyler tesadüfen hesap ekstremi inceledim...birde ne göreyim...

Akbank yeni uygulamaya geçmiş...her çekimde 5 tl ve çekilen meblağın %3 ünü geçiriyormuş...nasıl vurgun...


bu bankacılık tarihinde galiba bir ilk...





yani %3 olayını biliyor anlıyorduk...hatta çekim başına 1 lira 2 lirayıda anlıyorduk ama her çekimde 5 lira namussuzluğun haysiyetsizliğin artık tavan yaptığı bir durum...eh akbank benim gibi ballı müşteriyi kaybettin...sen bilin aga...beni bir kez yolarsın...sadece bir kez...

beyler aklı olan bu garanti ve akbanktan uzak dursun...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
bu birşeymi ,garanti bankası hesap defterinin ön sayfasına isim ve hesap no yazmak için 5 tl istio :) artık ben elimle yazıyorum
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
kanka buldular soyulacak müşteriyi soyarlar yani...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu birşeymi ,garanti bankası hesap defterinin ön sayfasına isim ve hesap no yazmak için 5 tl istio :) artık ben elimle yazıyorum

bu işlerin çıbanın başı garanti bankası zaten...ama akbank aştı yani...

yok artık, tamamen soygunculuk!

kanka buldular soyulacak müşteriyi soyarlar yani...

yav bir bal kaymak müşteri kaybederler..alnımızda enayimi yazıyor yav...bir kez düdüklersin napim...:p sizleri uyandırayım da...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
tmm kanka sen bizim için kendini feda ediyorsun çok tşk ederim:cherry:
yanlız bu yaştan sonra seni zorlamasın:queen:
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
bu durum kredi kartları için geçerli sadece değil mi? yoksa banka hesap kartını kullanarak hesabımdaki parayı kullansam da 5tl alacaklar mı?
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Kredi kartı'ndan nakit avans(kredi) kullanmanın maliyeti çok yüksektir..:farao:
Örnek vermek gerekirse;
100. - TL.. tutarında nakit avans çektiğini var sayalım.
Basit faiz oranı aylık bazda %2,5 ise; yıllık faiz oranı %30 demektir..
5. TL. sı ve + %3 lük çekim bedeli/ücretini de eklediğimizde ki
bu da takribi %8'e denk gelir.. 100.- TL'sını , bir ay sonra öderseniz
size maliyeti; aylık %10,5 (onbuçuk) yıllık bazda %38 dir..
Taksitlendirdiğinizde ise bileşik faiz
devreye girer ve tüketiciye yıllık maliyeti %50'lere yaklaşır..

Avrupa ülkelerinde, yıllık faiz oranlarının yıllık bazda %1,5 (birbuçuk) ila
%3 (üç) arasında olduğunu düşünürsek, ülkeye gelen ve sıcak para diye adlandırılan
tutarın (döviz/dolar/euro) TL. sına çevrilip bankalarca krediye dönüştürülmesi sonucu
elde edilen kar normal hesap makinalarının hanesine sığmaz..

Kredi kartından nakit çekim yerine, tüketici kredilerine yönelmek daha doğru olacak ve
faiz yükü maliyetini; daha asgaride tutacaktır..

Yukarıdaki örneklemeyi neden yaptım!
Herhangi bir vatandan kredi kartından nakit avans kullandığında;
Vatandaşa yansıyan aylık maliyet bedeli, avrupa ülkelerindeki 4 yıllık
mevduat/hazine borçlanması faiz oranına eşittir..

Bu nedenledir ki, ülkemiz piyasasına girmek ve vatandaşı borçlandırmak için
yabancı bankalar çok iştahlıdır. Doymak nedir bilmezler.. Dipsiz kuyu gibidirler..

Bu işin bir de, siyasi ve diğer ekonomik yönleri vardır.'' IMF/Dünya Bankas/BM/Nato/Yahudiler/ vs vb.. ''
Ülkemize giren ve sonrasında yurt dışına bir kaç misliyle transfer olan bedeller; dudak uçuklatan cinstendir..

Motosiklet dostlarının 2012'de borçsuz ve kredisiz yaşam sürmesi dileklerimle..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tmm kanka sen bizim için kendini feda ediyorsun çok tşk ederim:cherry:
yanlız bu yaştan sonra seni zorlamasın:queen:

Hacı itirazımı yaptım...sonuclanmaz ise kartlar iptal olur...sözleşmede olmayan bir detay...masraflar hususunda sözleşmede bir boşluk yok...yani bu tarz itirazlarla geri adım atıyorlar...o kadar çakallar ki...


kredi kartı kullanmayın diyorlar Metehan kısaca,BDDK nun işi bunlar hep!

BDDK ile alakalı değil hacı abi...banka insiyatifinde...BDDK olmasa var ya ebemie bile atlarlar...:p

bu durum kredi kartları için geçerli sadece değil mi? yoksa banka hesap kartını kullanarak hesabımdaki parayı kullansam da 5tl alacaklar mı?

kredi kartından nakit avans çekiyorsun ya o zaman dostum 5 lira + çektiğin paranın %3 ü...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------

Kredi kartı'ndan nakit avans(kredi) kullanmanın maliyeti çok yüksektir..:farao:
Örnek vermek gerekirse;
100. - TL.. tutarında nakit avans çektiğini var sayalım.
Basit faiz oranı aylık bazda %2,5 ise; yıllık faiz oranı %30 demektir..
5. TL. sı ve + %3 lük çekim bedeli/ücretini de eklediğimizde ki
bu da takribi %8'e denk gelir.. 100.- TL'sını , bir ay sonra öderseniz
size maliyeti; aylık %10,5 (onbuçuk) yıllık bazda %38 dir..
Taksitlendirdiğinizde ise bileşik faiz
devreye girer ve tüketiciye yıllık maliyeti %50'lere yaklaşır..

Avrupa ülkelerinde, yıllık faiz oranlarının yıllık bazda %1,5 (birbuçuk) ila
%3 (üç) arasında olduğunu düşünürsek, ülkeye gelen ve sıcak para diye adlandırılan
tutarın (döviz/dolar/euro) TL. sına çevrilip bankalarca krediye dönüştürülmesi sonucu
elde edilen kar normal hesap makinalarının hanesine sığmaz..

Kredi kartından nakit çekim yerine, tüketici kredilerine yönelmek daha doğru olacak ve
faiz yükü maliyetini; daha asgaride tutacaktır..

Yukarıdaki örneklemeyi neden yaptım!
Herhangi bir vatandan kredi kartından nakit avans kullandığında;
Vatandaşa yansıyan aylık maliyet bedeli, avrupa ülkelerindeki 4 yıllık
mevduat/hazine borçlanması faiz oranına eşittir..

Bu nedenledir ki, ülkemiz piyasasına girmek ve vatandaşı borçlandırmak için
yabancı bankalar çok iştahlıdır. Doymak nedir bilmezler.. Dipsiz kuyu gibidirler..

Bu işin bir de, siyasi ve diğer ekonomik yönleri vardır.'' IMF/Dünya Bankas/BM/Nato/Yahudiler/ vs vb.. ''
Ülkemize giren ve sonrasında yurt dışına bir kaç misliyle transfer olan bedeller; dudak uçuklatan cinstendir..

Motosiklet dostlarının 2012'de borçsuz ve kredisiz yaşam sürmesi dileklerimle..

ulan hırs yaptım kredi mredi çekersem iki olsun...had bakam motor falanda almıcam...bisikletle gezerim banka kucağına oturmam...hayır cıtı axessden 67 liralık keyfe keder müşteri hizmetlerinin verdiği bi bonusum vardı onu yavaş yavaş geri alıyorlar...:p sağolasın açıklaman için...
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
aman dedim yoksa bizden de mi alacaklar diye düşündüm. Genelde nakit para yerine banka kartımı kullanıyorum hesabımdaki paradan düşüyorlar dedim herseferinde 5 tl 5tl bu ay kucağa oturmayalım dedim tırstım başlığı görüncede :p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Garanti akbank vs hepsiyle olan bağlantımı kestim, hiçkimseyede değil bu banklalarla işi olmasını kapısından bile geçmesini tavsiye etmem her gün yeni bişiy çıkartıyorlar bide şu hesap işletim ücretleri varki tam bir facia, resmen milleti soyup soğana çeviriyorlar, bir bankanın senelik hesap işletim ücreti 100 tl olurmu???insanlar kerizmi ?????yok bonus yok bilmemne diyorlar kat ve kat fazlasını vatandaştan çıkartıyorlar vatandaşta bu oyuna geliyor .....arkadaşlar kredi kartı kullanmayın mümkünse hemen alın yırtıp atın ben çok çektim o kartlar vs ler'den, sizin cebinizi boşaltmaktan başka hiçbir işe yaramıyor.. yamyam gibi sarmışlar ortalığı bu bankalar artık hiçbir bankada hesabım yok param varsa harcarım yoksa harcamam,devlet bi fren yapamıyor bu duruma çok ama çok vahim bir tablo..... resmen soygunun diğer adı yasal soygun...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
En güzeli bankanın kapısından bile içeri adım atmamak ama, gidin en basit bir esnafa, kredi kartı yoksa 2 taksit bile yapmıyor artık. Adamlar sistemlerini kurdu, bizde ayak uyduruyoruz seve seve.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aman dedim yoksa bizden de mi alacaklar diye düşündüm. Genelde nakit para yerine banka kartımı kullanıyorum hesabımdaki paradan düşüyorlar dedim herseferinde 5 tl 5tl bu ay kucağa oturmayalım dedim tırstım başlığı görüncede :p

o kadar ahlaksız olamazlar ...:p ama şöyle bir detay var...maaşımı geçen ay 1000 lirasını çekebildim...günlük limit nedeniyle...kalanı bir gün sonra çektim...işte bu koyuyor...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------

Garanti akbank vs hepsiyle olan bağlantımı kestim, hiçkimseyede değil bu banklalarla işi olmasını kapısından bile geçmesini tavsiye etmem her gün yeni bişiy çıkartıyorlar bide şu hesap işletim ücretleri varki tam bir facia, resmen milleti soyup soğana çeviriyorlar, bir bankanın senelik hesap işletim ücreti 100 tl olurmu???insanlar kerizmi ?????yok bonus yok bilmemne diyorlar kat ve kat fazlasını vatandaştan çıkartıyorlar vatandaşta bu oyuna geliyor .....arkadaşlar kredi kartı kullanmayın mümkünse hemen alın yırtıp atın ben çok çektim o kartlar vs ler'den, sizin cebinizi boşaltmaktan başka hiçbir işe yaramıyor.. yamyam gibi sarmışlar ortalığı bu bankalar artık hiçbir bankada hesabım yok param varsa harcarım yoksa harcamam,devlet bi fren yapamıyor bu duruma çok ama çok vahim bir tablo..... resmen soygunun diğer adı yasal soygun...

yakın zamanda bende öyle yapıcam hacı...maymun gözünü açtı...

En güzeli bankanın kapısından bile içeri adım atmamak ama, gidin en basit bir esnafa, kredi kartı yoksa 2 taksit bile yapmıyor artık. Adamlar sistemlerini kurdu, bizde ayak uyduruyoruz seve seve.

inan bankalara da kurumsal anlayışları ve sistemde ki yerlerini anlayan bir bireyler olarak bu kadar açgözlülüğü hazmedemiyorum...bilincli tüketici ve kart kullanıcısı olmama rağmen ben bile yuh diyorum artık...
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
azar azar bir şeyler öğreniyorsunuz,
bu bile sevindirici.

2000 lerde bir kriz çıkmıştı hani,
birileri birilerine bir şeyler fırlatmıştı vs vs vs vs ...

hani bankalar kamulaştırılmıştı ...
hani bankaların borçlarını BİZ ödemiştik.
sonra nedense hepsi bir güzel ecnebilere satılmıştı.

ecnebiler işlerin bu kadar "kaymaklı" olacağını bilmediklerinden mi yatırım yaptılar buraya sanıyorsunuz ?
neden bankalar, sigortacılık vs vs vs ...

neden sanayi ya da teknolojik yatırım değil ?

neden neden neden ?

neden devletin bakanı çıkar da " sözleşmeye kredi kartı ücreti ödemeyeceğim yazın" diyebiliyor da kanuni bir değişiklik ile bunu yasal bir zemine oturtamıyor ?

şahsi gözlemlerimi tecrübelerimi bir örnek ile özetlemem gerekir ise;
ev tutarsınız kirasını banka yolu ile yatırmanız gerekir,
çünkü bu yasal bir zorunluluktur.
ama yasa bankaya kira yatırmanın ne kadar mal olacağını belirtmemiştir.
bu sebepden sen her kira ödediğinde belirli bir tutar da bankaya ödersin.

işte devlet ve bankalar arasında bu şekilde bir simbiyotik ilişki var.
şimdi kendinizi devlet ile bankanın arasında bir yere oturtun.
ya da hiç zahmet etmeyin onlar sizi oturtacak yer bulurlar.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
azar azar bir şeyler öğreniyorsunuz,
bu bile sevindirici.

2000 lerde bir kriz çıkmıştı hani,
birileri birilerine bir şeyler fırlatmıştı vs vs vs vs ...

hani bankalar kamulaştırılmıştı ...
hani bankaların borçlarını BİZ ödemiştik.
sonra nedense hepsi bir güzel ecnebilere satılmıştı.

ecnebiler işlerin bu kadar "kaymaklı" olacağını bilmediklerinden mi yatırım yaptılar buraya sanıyorsunuz ?
neden bankalar, sigortacılık vs vs vs ...

neden sanayi ya da teknolojik yatırım değil ?

neden neden neden ?

neden devletin bakanı çıkar da " sözleşmeye kredi kartı ücreti ödemeyeceğim yazın" diyebiliyor da kanuni bir değişiklik ile bunu yasal bir zemine oturtamıyor ?

şahsi gözlemlerimi tecrübelerimi bir örnek ile özetlemem gerekir ise;
ev tutarsınız kirasını banka yolu ile yatırmanız gerekir,
çünkü bu yasal bir zorunluluktur.
ama yasa bankaya kira yatırmanın ne kadar mal olacağını belirtmemiştir.
bu sebepden sen her kira ödediğinde belirli bir tutar da bankaya ödersin.

işte devlet ve bankalar arasında bu şekilde bir simbiyotik ilişki var.
şimdi kendinizi devlet ile bankanın arasında bir yere oturtun.
ya da hiç zahmet etmeyin onlar sizi oturtacak yer bulurlar.

harika bir yorum yaptın...simbiyotik lügatımı zorlasa da tebliğ tebellüğ ettim...:p daha iyi açıklanamazdı...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
dünyayı bankacılar sömürür
ama kalkıp faiz haram dersen hemen saldırıya geçer çağdaş sistemin yılmaz savunucuları
dünya tarihinin en büyük köleliği bugün yaşanıyor, özgür olduğunu sanan adamlar tarafından hem de :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst