- Katılım
- 6 Mar 2011
- Mesajlar
- 2,592
- Konu Yazar
- #1
S.A arkadaşlar.
Yabancı forumlardan baktığım kadarıyla Motosikletlerinde AIS olanlar bunu söküyorlar.
Yanlış bilmiyorsam egsoz emisyon sınırlandırlamarı için motosiklete koyulan bir parça.
Gerçek anlamda nasıl işlediğini ve sökmenin yararları- zararlarını bilen arkadaşlar bizide aydınlatsın
Yabancı forumlardan baktığım kadarıyla Motosikletlerinde AIS olanlar bunu söküyorlar.
Yanlış bilmiyorsam egsoz emisyon sınırlandırlamarı için motosiklete koyulan bir parça.
Gerçek anlamda nasıl işlediğini ve sökmenin yararları- zararlarını bilen arkadaşlar bizide aydınlatsın