Airbag ceket sizce almaya değer mi ?

Katılım
26 Kas 2018
Mesajlar
146
arkadaşlar hayalimdeki ceketti acaba bu zamana kadar neden böyle bir şey yapmadılar diye düşünüyordum sizce bu ceketi almaya değer mi ? Bu paralar çok uçuk rakamlar ama olası bir kazada etkisi çok büyük olmaz mı bence değer ?


https://www.hepsiburada.com/spidi-full-dps-airbag-ceket-p-HBV00000GYV2N
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,095
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Bence fayda sağlamaz gibi.. o para yerine belki saglam bir tulumun daha çok ise yarayabileceğini düşünüyorum
 
Katılım
25 Ocak 2019
Mesajlar
578
Selamlar, internette farklı modellerini ve testlerini izledim. Yeni faydalı bir ürün için gayet başarılı. Daha iyi, daha fazla ve daha kullanışlı olması için oldukca geliştirilmesi gereken bir ürün, bence.
Bir diğeride iki teketli araçlar için ABS. İki teker için en gerekenlerden. Her tür araç için sonradan fren sistemine ilave edilecek kadar geliştirilse çok iyi olur.
Saygılarla...
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Eşşekden düşenin halinden eşşek den düşen anlarmış derlerya .. motordan defalarca düşmüş biri olarak söylüyorum bir işine yaramaz.. çünkü düşerken beynin çok farklı çalışır hiç bir şey düşünemessin ..
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
profesyonel motosiklet organizasyonları motogp moto2 3 moto e olsun bütün sürücülerin standart ekipmanlarındandır. Para var ise kesinlikle tercih edilir.
 
Katılım
30 Kas 2012
Mesajlar
95
Eşşekden düşenin halinden eşşek den düşen anlarmış derlerya .. motordan defalarca düşmüş biri olarak söylüyorum bir işine yaramaz.. çünkü düşerken beynin çok farklı çalışır hiç bir şey düşünemessin ..

Motora bağlıyorsun hocam. Sen çekmiyorsun diye biliyorum.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Eşşekden düşenin halinden eşşek den düşen anlarmış derlerya .. motordan defalarca düşmüş biri olarak söylüyorum bir işine yaramaz.. çünkü düşerken beynin çok farklı çalışır hiç bir şey düşünemessin ..

Abi benim gibi motordan düşmez uçar isen işe yarıyor bunlar. Uçtuğunda şişip, yere çarptığında seni koruyorlar :)
 
Katılım
26 Kas 2018
Mesajlar
146
Tek aklıma takılan KuralZ'nin dediği gibi çok şiddetli düşüş anında o şişirme tüpüne darbe alırsak ne olacak yada o şişirme tüpü bir yanımıza girerse tek muallakta olan konu o... :silent:
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
profesyonel motosiklet organizasyonları motogp moto2 3 moto e olsun bütün sürücülerin standart ekipmanlarındandır. Para var ise kesinlikle tercih edilir.

Abi tamam da onlar tamamen elektronik,jiroskopları var beyin var nasıl kaza yapıp yapmadığını anlıyor.Bu sadece ipe bağlı CO2 tüpü.
Bu kadar ilkel bişey için çok pahalı.Bi Tech-air ya da D-Air değil...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst