AirAsia British Grand Prix

Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Kenan 2. Sırada götürüyor yarışı şuanda.
Bradl 1. sırada.
Yağışlı bir havada gerçekleşiyor yarış.
Kazalar ard arda gelior.
Maşallah kenana.
Yarışta son 8 tur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:42 ----------

Kenan teknik problem yaşıyor.
11.liğe kadar geriledi ne yazıkki :pale:
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Ah kenan ah. Ne güzel gidiyordun.Sanırım kaza yapmış. Göremedik orayı.11. sırada şuan..28. sırada başlamıştı yarışa.
Bradl yarışı 1. götürüyor. Kaza atlattı az önce bir high side'dan kurtuldu. Yerler çok kaygan..
Smith 2., Pirro 3. sırada
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Kenan yarışı 8. sırada tamamladı.

Herşeye rağmen tebrikler Kenan Sofuoğlu. :rendeer:
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
1-Bradl
2-Smith
3-Pirro

Kenan 8. Olarak yarışı bitirdi. Bu sezonki ilk puanını aldı kenan...
Tebrikler Kenan , düşmesine(teknik sorun da olabilir) rağmen iyi bir sonuç
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst