- Konu Yazar
- #1
Öncelikle üyesi olmadan uzun süre forumu,bu konuda açılan mentionlar başta olmak üzere bir çok kez ziyaret ettiğimi söylemek isterim,bu konuyu tekrar acmamın sebebi benim ebeveynlerimle olan durumumun farklı olması.Benim siz tecrübeli motor sürücülerine soracak 3sorum var.Almak istediğim motor Cbr125 2015 model.Üniversiteyi evime 5km ötede kazandım,fakat iki farklı otobüse binmem gerekiyor. Okula gidip gelebilmek için.fakat ben dürüst bir kişiliğe sahibim 125cbr seçmemin sebebi az yakıyor olması,ss görünüşü,havası ayrı.Neyse sizi sıkmadan sorularıma geçiyorum.
-Birkaç gün içinde A2 ye yazılıcam,Önceden hiç motor kullanmadım.Bir kerede alabilir miyim?
-Ailemle bu konuda nasıl konuşabilirim.Ünideyim,geri ödemeli kredi kartımı babama versem,motorun parası çıkana kadar sende kalsın desem,sizce kabul edermi(bu yollardan geçtiğiniz için soruyorum)
-Motora binme kaygısı Motora bindikten , öğrendikten sonra sona eriyormuş doğrumu? Yani motor tehlikedir,motor öldürür gibi halk arasında yaygınlaşmış safsatalardan sıyrılmamıza yardımcı olur mu motor hakimiyetine sahip olmak.Benim gibi yaşayan var mı en başta?
çok teşekkür ederim herşey için
-Birkaç gün içinde A2 ye yazılıcam,Önceden hiç motor kullanmadım.Bir kerede alabilir miyim?
-Ailemle bu konuda nasıl konuşabilirim.Ünideyim,geri ödemeli kredi kartımı babama versem,motorun parası çıkana kadar sende kalsın desem,sizce kabul edermi(bu yollardan geçtiğiniz için soruyorum)
-Motora binme kaygısı Motora bindikten , öğrendikten sonra sona eriyormuş doğrumu? Yani motor tehlikedir,motor öldürür gibi halk arasında yaygınlaşmış safsatalardan sıyrılmamıza yardımcı olur mu motor hakimiyetine sahip olmak.Benim gibi yaşayan var mı en başta?
çok teşekkür ederim herşey için