Ailenizin Kroscusu Sünnet Oldu Darısı Olmayanlara.

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
158
Harika bir gezi olmuş

AMA

çocuğun cinsel ameliyat görüntülerini bütün Türkiye'ye yayınlamak kesinlikle kabul edilemez, resmen iğrenç bir durum.

Site yönetimi bu fotoğraflara nasıl izin verdi anlayamıyorum.

Bunları aşmanızı diliyorum,


:farao:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Harika bir gezi olmuş

AMA

çocuğun cinsel ameliyat görüntülerini bütün Türkiye'ye yayınlamak kesinlikle kabul edilemez, resmen iğrenç bir durum.

Site yönetimi bu fotoğraflara nasıl izin verdi anlayamıyorum.

Bunları aşmanızı diliyorum,


:farao:

DOSTUM ORTADA CİNSEL AMELİYAT FELAN YOK BU HER ERKEK ÇOCUĞA YAPILAN RUTİN 1İŞLEM SEN NERDE YAŞIYORSUN BİLMİYORUM BU ÜLKENİN GERÇEĞİ BUDUR İLGİN İÇİN TEŞEKKÜRLER.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
158
Bir erkeğinin cinsel organının ameliyatını büyük büyük resimlerle forumlarda görmek ülke gerçeği değildir.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
Harika bir gezi olmuş

AMA

çocuğun cinsel ameliyat görüntülerini bütün Türkiye'ye yayınlamak kesinlikle kabul edilemez, resmen iğrenç bir durum.

Site yönetimi bu fotoğraflara nasıl izin verdi anlayamıyorum.

Bunları aşmanızı diliyorum,


:farao:


senin gibi gapcuklu gapcuklu gezecegine, tertemiz gezecek yavrucak. bizim inancımızda bu böyle yapılır ve mutluluk verici bişeydir bunun içinde dügün gbi yapılır. inancın ne bilmiyorum ama muhalefet olma bari. saygılar
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
158
elhamdülilah müslümanım

erkek çocuğumuda iki sene sonra sünnet ettirecem Allah'ın izniyle
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
heyyy maşaLLah aslana bee
gözünü biLe kırpmamış :)
Ben kardeşimi feLan hatırLıyorumda ortaLığı yakmıştı namussuz :)
Allah asker dönüşünü de düğününü de görmeyi nasip etsin abi..
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
heyyy maşaLLah aslana bee
gözünü biLe kırpmamış :)
Ben kardeşimi feLan hatırLıyorumda ortaLığı yakmıştı namussuz :)
Allah asker dönüşünü de düğününü de görmeyi nasip etsin abi..

gerçekten benim beklemediğim kadar cesur çıktı allah razı olsun sizinkinede askerlik ve düğün nasip etsin.

senin gibi gapcuklu gapcuklu gezecegine, tertemiz gezecek yavrucak. bizim inancımızda bu böyle yapılır ve mutluluk verici bişeydir bunun içinde dügün gbi yapılır. inancın ne bilmiyorum ama muhalefet olma bari. saygılar

arkadaşlar uzatmaya gerek yok olduda bitti maşallah.

titaniğin oğlunada şimdiden maşallah asker olur inşallah.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Kadirim ben şuan Adana'dayım..

Bana efendy_iso'nun ya da demirgürsel'in cep telefonları varsa
atabilir misin..

Benim cep telefonu 0544 317 89 64
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Masallah diyorum...:) Artik erkek adam kim tutar onu bu yollarda.Adananin tozunu attiracagi belli
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
abi valla tam örnek ailesin aynı seninki gibi bir ailem olmasını isterdim:)
yanlız arkadaşın açık resimleri sil bence ilerde çok kızar:queen:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
sağol gardaş gerçekten zor tutuyuruz.



örnek olmak için elimizden geleni yapıyoruz resimler bence dursun anı olarak.


Kadir'im yüreğine sağlık.:rendeer:
Adana 'da bizimle ilgilenip zaman ayırdığın için paşam..:cat:
Diğer arkadaşın
şuan ismini hatırlayamadım ama
onada sevgilerimizi ve selamlarımızı ailece
iletiyoruz..:rendeer:
Biz şuan Datça'dayız 4 gündür ve tatilimiz 1 hafta daha sürecek ..:)

.
dsc01258mr7.jpg
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Kadir'im yüreğine sağlık.:rendeer:
Adana 'da bizimle ilgilenip zaman ayırdığın için paşam..:cat:
Diğer arkadaşın
şuan ismini hatırlayamadım ama
onada sevgilerimizi ve selamlarımızı ailece
iletiyoruz..:rendeer:
Biz şuan Datça'dayız 4 gündür ve tatilimiz 1 hafta daha sürecek ..:)

.
gardaş ogün sizlerle fazla ilgilenemedik ayak üstü oldu kusura bakma diğer arkadaşın adı kerim şimdi eski şehirde kampta.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst