- Katılım
- 3 Nis 2007
- Mesajlar
- 378
- Konu Yazar
- #1
ah ulan be her yıl 9 temmuzda hiç doğum günümü hatırlayan olmadı be paso çalış çalış.kendim bile hatırlamadıgım oldu.neden böyle bu ya hep kendimizi işe kaptırıyoz.hayatta iken kimse kimsenin değerini bilmiyo.