- Katılım
- 13 Eyl 2013
- Mesajlar
- 3,093
Arkadaşlar, hazır olun yeni bir yalan daha.
Bu gt250 n benim motosikletimdi. aha buyrun fotoğraf. Bunu da ben çekmiştim evimin önünde.
İzmire sattım Rıdvan diye çok sevdiğim bir arkadaşa. Ben motosikletin 3. Sahibiydim. Alan arkadaş 4. oldu.
Bu sahibindene ilan koyan herif nası 3 oluyor. Ayrıca motosikletin kilometresi ben satarken ya 23 ya 27 bindeydi. Km geri çekme durumuda olmamıştı gayet orjinal bi makinaydı.
Makınanın agzina da sicmis bu arada. On cam canta elcik koruma elcik isitma koltuk isitma vardi. Ahh be ne yol yapmistik bu motorla.
)
Bu gt250 n benim motosikletimdi. aha buyrun fotoğraf. Bunu da ben çekmiştim evimin önünde.
İzmire sattım Rıdvan diye çok sevdiğim bir arkadaşa. Ben motosikletin 3. Sahibiydim. Alan arkadaş 4. oldu.
Bu sahibindene ilan koyan herif nası 3 oluyor. Ayrıca motosikletin kilometresi ben satarken ya 23 ya 27 bindeydi. Km geri çekme durumuda olmamıştı gayet orjinal bi makinaydı.
Makınanın agzina da sicmis bu arada. On cam canta elcik koruma elcik isitma koltuk isitma vardi. Ahh be ne yol yapmistik bu motorla.