Ah şu sarı site ve bitmeyen km düşürme hikayesi...

Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Arkadaşlar, hazır olun yeni bir yalan daha.

Bu gt250 n benim motosikletimdi. aha buyrun fotoğraf. Bunu da ben çekmiştim evimin önünde.
17861880_100470680507113_5963374583771876125_n.jpg



İzmir’e sattım Rıdvan diye çok sevdiğim bir arkadaşa. Ben motosikletin 3. Sahibiydim. Alan arkadaş 4. oldu.
Bu sahibindene ilan koyan herif nası 3 oluyor. Ayrıca motosikletin kilometresi ben satarken ya 23 ya 27 bindeydi. Km geri çekme durumuda olmamıştı gayet orjinal bi makinaydı.

Makınanın agzina da sicmis bu arada. On cam canta elcik koruma elcik isitma koltuk isitma vardi. Ahh be ne yol yapmistik bu motorla. :))
 
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
42
Rıdo'da ağlaya ağlaya ayrılmıştı zaten babacım :D ne motordu harbiden ya. Yeri ayrıdır bizde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst