Ah Şu Honda Cb 125 E

Katılım
12 Nis 2013
Mesajlar
37
Honda Cb Motorum Var Ama Resmen Motor Soguttu Beni Ne biliyim hergun ayri bir tarafindan sorun cikartiyor nasil desem lastikler berbat zaten o konuya hic girmiyorum sabah motoru calistirmak ayri bir dert kick start yok devir saati yok ben sahsen memnum degilim motorumdan kafa karistirmiyim ama paraniz varsa ybr falan dusunun yolda gidiyorum 2.vitese aticam debriyaj siyiriyor deli oluyorum ama yakit konusunda hakkini vermek gerek 9000 km deyim motoru deniyim dedim 122 de kaldi ybr ile denedim arkadasin 136 dedi motor sahsen motor alcak olursaniz honda cb almayin cok masraf cikartiyor basiniz agrir
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
2
Tamda bu motor için planlar yaparken bu mesaj iyimi oldu kötümü bilemedim :)
 
Katılım
12 Nis 2013
Mesajlar
37
Valla Hocam Kendiniz Bilirsiniz Ama ben honda Cb magduruyum 9000 Km deyim 3-4 tanidigimda var hic biride memnun degil
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Bir çok 0 motorun üstündeki lastikler iyi değildir. Ayrıca motoru alırken devir saati olup olmadığının farkında değildin galiba.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
9000 km deyim motoru deniyim dedim 122 de kaldi ybr ile denedim arkadasin 136 dedi motor sahsen motor alcak olursaniz honda cb almayin cok masraf cikartiyor basiniz agrir
bi dk, bi dk
anlamadım hız olarak 122 mi yaptın ? ybr de 136 mı yapmış?
tam anlayamadım
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
hondanın insanlık ayıbı 3.dünya pazarı için çıkarttığı motoru bizim aş ciler analizleri sonucunda modeli seçip aldılar.e tabi bizim kendini test pilotu sananlarda yerden göğe koyamadığı motor.
hımm sorun mu allah allah olamaz böyle birşey:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
181
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Garip.
Cupla geçiyorum cb 125 leri. Ciddiyim.
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
orjin ybr 136?.hayal ürünü bunlar hayal hayal...cb belki arkası çıksa 120 yapar.yav arkadaş ne istiyorsunuz,ne alıyorsunuz şu 125cc motorlardan bırakın hayatını yaşasın motor....
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
181
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ciddiyim ama sizi inandirmak zor
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
orjin ybr 136?.hayal ürünü bunlar hayal hayal...cb belki arkası çıksa 120 yapar.yav arkadaş ne istiyorsunuz,ne alıyorsunuz şu 125cc motorlardan bırakın hayatını yaşasın motor....
yan komşumda cb e var cub motosikletler geçiyor deli oluyorum diyo
bayır aşagı 100 105 basmış en fazla
bende kullandım bi ara gazı sonuna kadar acmama ragmen 85 90 arasında kaldı.
122 cb e ile
ybr ile 136
bunlar hayal ürünü
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
80km hızı geçemeyen motorda ne yapacaksın devir saatini. Gitmiyorsa vites küçült ak git. Honda türkiye para kazanmak için getiriyor bu 3. Dünya pazarı motorlarını. Hondadan motor alınacaksa commuter sınıfında cbf 150 , cbr 125. Scooter sınıfında pcxdir


. 2000 yılında piyasya sürülmüş tipi olan honda fizy,space bunlar tr de para kazanmak için maliyeti kalitesi düşürülmüş motorlardır.
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Aynen bende cb kullanıcılarından aynı şeyi duyuyorum.Neredeyse hiçbiri motordan memnun değil.
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
yan komşumda cb e var cub motosikletler geçiyor deli oluyorum diyo
bayır aşagı 100 105 basmış en fazla
bende kullandım bi ara gazı sonuna kadar acmama ragmen 85 90 arasında kaldı.
122 cb e ile
ybr ile 136
bunlar hayal ürünü
aynen, biraz gerçekçi olmak lazım değilmi ?.
 
Katılım
28 Eyl 2013
Mesajlar
285
Akrabamda var 1.5 senedir kullanıyor daha ben duymadım sıkıntısı olduğunu hepte memnun oldugunu duyuyorum.. Arada demek istisna diyip geçmeliyiz.. :king:
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
İki yakın arkadaşımda var sürekli gezilere vs çıkıyoruz şehir içi şehir dışı yol yapıyoruz yakın zamanlarda aldılar ikisi de 4bine geliyor kmsi, hiç bir sorun yaşadıklarını duymadım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst