Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar bugün bu kaskı aldım
evde deniyorum şimdi 10 dakika falan takınca alın bölgem kızarıyor hatta oradaki pedin izi çıkıyor
onun haricinde kask kafama tam oturuyor arkası falan rahat
sizce bu genişlermi yoksa küçükmü olmuş?
Bende aynısı var normalde m giyerken bendeki ms ilk başlarda kulağımı ağrıtıyordu şu an alıştım rahat 1 -2 haftaya alışırsın çok sıkmıyorsa biraz sıkması iyidir
Ayrıca ilgilenen varsa bendeki satlık