Afyon'dan teknoturk ben :)

Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
13
Merhabalar,

Son 1 yıldır Afyon'da olsam da yıllardır İstanbul'da yaşamam sebebi ile bir motorsiklet ihtiyacım bulunmaktaydı. İş-ev arası İstabul'un benden çaldığı zamanın büyük bir kısmını kurtarabilmek için bir motor şarttı.

A2 mi 1 yıl kadar önce aldım ve artık İstanbul'a döndüğümde bir motorum olsun istiyorum. Tabiki ev çevresinde motoru güvenle muhafaza edebilmek, şehir içinde çaldırmama dertleri ayrı konu.

Bunun haricinde balık avı sevdalısıyım, doğa sporları malzemeleri ile ilgili bir işim var. Organizasyon sever aktif bir forumcuyum.

Herkese keyifli forumlar.
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
13
Hoşbuldum. Üyelik tarihimden bahsediyorsunuz sanırım. Haklısınız.Motor alırsam yılda 1 atarım en azından :D
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba,
Hoşgeldiniz. Doğa sporlari malzemeleri ile ilgili işinizde forumda üye arkadaşlara kampanya falan söz konusu mu :D
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
13
Merhaba,
Hoşgeldiniz. Doğa sporlari malzemeleri ile ilgili işinizde forumda üye arkadaşlara kampanya falan söz konusu mu :D

Hoşbuldum. İşin eticaret teknik kısmı ile ilgiliyim ve satış v.b. konulardan uzak kalmayı tercih ediyorum. İlerde forum sponsorluğu v.b. durumlar oluşur mu bilemiyorum. Açıkcası hem reklam olmaması hem de lafın yerde kalmaması gerektiğinden birşeyler söylemem doğru olmaz düşünüyor ve anlayışınızı bekliyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst