Adım adım karadeniz artvin ,kafkasör yayalası

Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
Artvıne yaklaşırken merakla acaba Artvin nasıl bir yer bu zamana kadar hiç ilgimi çekemiştı ayrıca günün yorgunlugu ve baş agrımın devam etmesiyle 80 üstü
Hız yapmıyordum tek istegim artıve ulaşmak orda bir ezane bulup ilaç almaktı
Evde ilaçlarımı hazırlamiştım baş agrısı için ama unutmuşum olmasa olmazlardan birde yolculuk esnasında agrı kesici
s6300428dv0.jpg

s6300429jf1.jpg

s6300430hn7.jpg

Artvin
s6300432wi7.jpg

s6300434eu4.jpg

s6300435dr9.jpg

s6300436fx7.jpg

Türkiyenin en düzgün ve temiz aptes hanesi artvinde teşekürler artvın belediyesine

Kafkasör Yaylası, Artvin şehir merkezinin 10 km. güneybatısında yer alıyor. Ormanlarla çevrili yaylanın yüksekliği 1250 metre. Ender bulunan bitki türlerine sahip
s6300438jh7.jpg

Boğa güreş alanı

s6300440gr4.jpg

Orman içinde bir süre gazladıktan sonra biraz mola verdik bu geceyi burada geçirme kararıu aldık
s6300441ik9.jpg

s6300442ry4.jpg

s6300443kf2.jpg

s6300444ua8.jpg

s6300445pj9.jpg

Özay akşama dinç başlamak için 45 şinav çekti )))
s6300446mm5.jpg

s6300447ji2.jpg

Sabah harka bir hava ile uyandık erkenden yol aldık
s6300449sj5.jpg

s6300455ks4.jpg

s6300452ts6.jpg

s6300454pl6.jpg

Devamı bohça karagöl
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
çadırda nasıl kaldınız üşümedinizmi?:cyclopsan

maşallah :cat:
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
çadırda nasıl kaldınız üşümedinizmi?:cyclopsan

maşallah :cat:

((( hocam çift tulum ben o kadar yol gidcem birde otelde kalacam hatata olmaz bu meknada ve bir çok yaylada çadirda kaldım en çok kastamanuda üşüdüm tabi bu resimler silindi göremedik birde kastamanu cenetti varı anlatamam
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Latif ciğim ha orasi da benim memleketim. Oralara gidiyosun ve haber vermiyosun. İnan çok kötü çocuksun be..
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
Latif ciğim ha orasi da benim memleketim. Oralara gidiyosun ve haber vermiyosun. İnan çok kötü çocuksun be..
hocam aslında artvın merkezde sa olsun motorcu arakdaşlar karşıladı internet cafede çay içtik şu an ısimlerini hatırlayamıyacam ama bir tane mz ve falkon nu olan arakdaş bizimle ilgilendi gece pılanımız kafkasörde kalmak degildi cumalıde idi pılanimiz ama kafkasör çıkışı lastık patlayınca yapacak bişeyimiz kalmadı kampı orda kurduk dostum gerçeten çok güzel memleketein var kıymetini bil
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst