Adanalı KEMAL kardeşimize tekrar HOŞGELDİN diyelim..

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çok büyük geçmiş olsun.....Aramızda görmek güzel.....
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Tekrardan gecmıs olsun Allaha sukur senı sevdıklerıne basgıslamıs senın yasadıkların bızlere ders olsun yazıyı okudugumda bı an sogudum motordan ama cıkarılacak cıddı dersler var Allah sana bundan sonrakı yasamında acı huzun gostermesın en kotu zamanın bunlar olsun daha da gostermesın Allah ım.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kemal napıuuunnn cnmm sen bı yere gıtmedın kı hosgelesn sadecee uzun bır motor gezısıydı :)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
büyük geçmiş olsun inşallah bundan sonra dediğin gibi keşkeler olmaz hepimizin hayatında
enkısa zaman da ziyeretine gelmeyi düşünüyorum tekrar geçmiş olsun selamlar
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
444
Çok geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin.

Tekrar hoşgeldin :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
çok geçmiş olsun. kısa zamanda sağlığına kavuşursun. yazılan yazıdan çıkarılacak çok sey var umarım bütün arkadaşlar bir ders çıkarır.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Herşeyden öte korumalar konusunda bahsettiğin şeyleri büyük puntalarla atılan gazete başlıkları gibi beynimizin bir yerlerine kazımak gerekiyor...
Olgunluğun ve hayata olan bağlılığın gerçekten müthiş bence sen hiç gitmedin her uğradığımda buralarda senden bir şeyler ve yazılar hep vardı...Çok geçmiş olsun arkadaşım acil şifalar...

Adanaya baba ocağına selamlar hemşerim...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Geçmiş olsun Kemal Abi,
Böylesine vahim bir kazayı bizim lehimize bilgilendirici yazılar yazmak için kullanabilmen ve bu yazıda da hayat, keşkelerle değil,önceden alacağımız önlemlere güzelleşir diyebilmen; senin ne kadar güzel ve ne kadar inançlı bir insan olduğunu gösteriyor.Bu siteye üye olduğumda ilk okuduğum haber senin kaza haberindi.İçim parçalandı o gün ve "acaba motor almayı gerçekten istiyor muyum" diye sormuştum kendime.EVEEET.Kocaman bir EVET.Çünkü en azından sizin gibi güzel insanlarla tanışmış olacağım.Bu bile bana yeter.Tekrar geçmiş olsun.İnşallah bir gün bir yerlerde karşılaşmak dileğiyl!!!
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
kardeşim benim yaaa, hoşgeldin :rendeer:

cbf 1000 sözünü unutma, inşallah kısa zamanda :wiinkk:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Kemal tekrar hoşgeldin, aramızda görmek güzel, kendini üzme , iyi olmaya çalış... :rendeer:
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
hoşgeldin kardeşim. genç yaşına rağmen o kadar dik ve güçlü bir duruşun var ki inan karşında hiçbir engel duramaz. Sana hayatında mutluluklar diliyorum. Herşey gönlünce olsun...
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
HoŞgeldİn Abİ Bende Kaza Ge.Çİrdİmyarindsan Sonra Bİr SÜre Yogum Platİn Koycaklar.abİ Sİzİ Aradim Fazer Çiktiydi . İnŞallah Yİsİnİzdİer
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
geçmiş olsun sevgili kardeşim.

Her işte en zor olan "ilk hareket" dir. aracın harekete başlaması, ders çalışmaya başlamak vs.

sen kazadan sonra içine çekilip büzülmek yerine hayata sarılıp aslanlar gibi yaşamaya devam etmeyi seçmişsin.

HELAL OLSUN

ilk hareketi başarmışsın, gerisi sivrisinek vızıltısı gibi gelir sana.

kaza haberini okuduğumdan beri sana fiziksel/zihinsel güç vermesi için Allah' a dua ediyorum.

inşallah çok daha iyi duruma gelrisin, Allah şifalar versin kardeşim
 
Katılım
31 Mar 2005
Mesajlar
168
arkadaslar herkese bir kez daha merhaba, sizlerin bu destegi ile hayirlisiyla bir an evvel ayaga kalkacam.

yarin ki ameliyat oncesi yatmadan bir bakmak istedim ve tesadufen fark ettim bu topici.

cok mutlu oldum. yarin daha yuksek bir moralle girecem ameliyata.

sunu hic unutmamak lazim. hayat herzaman suprizlerle dolu olacak. iyi ve kotu surprizler. inanc ve sabirla asilmayacak zorluk olmadigini bilmek size yeterli olacaktir.

Ataturkunde dedigi gibi “Muhtac oldugun kudret, damarlarinda ki asil kanda mevcuttur”

biz bir aile olarak hep birbirimize destek olacagimizi benim olayimda ve bundan onceki durumlarda gostermis olduk

hepinize tesekkurler

gorusmek uzere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst