Geçmiş olsun Kemal Abi,
Böylesine vahim bir kazayı bizim lehimize bilgilendirici yazılar yazmak için kullanabilmen ve bu yazıda da hayat, keşkelerle değil,önceden alacağımız önlemlere güzelleşir diyebilmen; senin ne kadar güzel ve ne kadar inançlı bir insan olduğunu gösteriyor.Bu siteye üye olduğumda ilk okuduğum haber senin kaza haberindi.İçim parçalandı o gün ve "acaba motor almayı gerçekten istiyor muyum" diye sormuştum kendime.EVEEET.Kocaman bir EVET.Çünkü en azından sizin gibi güzel insanlarla tanışmış olacağım.Bu bile bana yeter.Tekrar geçmiş olsun.İnşallah bir gün bir yerlerde karşılaşmak dileğiyl!!!