- Katılım
- 31 Mar 2005
- Mesajlar
- 168
- Konu Yazar
- #1
Herkese bir kez daha selamlar. Arsivlerimi karistirip sizlerle paylasmak uzere gecen sene gerceklestirdigim bir gezi hakkında bu raporu hazirladim.
11.Mayis.05 de 0km F650GS'imi teslim aldiktan sonra merakla ve heycanla ilk buyuk gezimi yapacagim gunu beklemeye baslamistim. Neyse ki bu gun cok surmeden geldi. tek basima yaptigim gezintilerle rodaji tamamladim ve 18.Mayis da motorumu 1000km bakımından teslim aldim. Artik 19.Mayis Zeus Olbios Tapinagi gezisine haziridim.
İş yerinden bir akradasla planimiz Adana'dan Silifkeye istikametinde gidip
Kızkalesi
Silifke kalesi
Uzuncaburc'da bulunan Zeus Olbios Tapinagına ugrayip
Sonrada Narlikuyuda yemek yedikten sonra adanaya donmekti.Toplamda yaklasık 380km yapmayi planladik
Sabah yola koyulduk. tam bir yaz havasi vardi. hava anormal derece sicakti. ilk durak Kız kalesinde sahilde biraz yuruyup dinlendik. içimizden keske mayolarimizi getirseydik diye gecirdik.
hemen bir hatira fotografi
Sırada Silifke kalesi vardi. İlçede biraz kaybolduktan sonra kaleye giden yolu bulduk. yeterli zamanimiz oldugundan kaleye kadar cıkıp atalarimizin bizlere biraktigi bu mirasi gormek istiyorduk.
Kale muazzam bir manzaraya sahipti. Fakat ne yazik ki cok yipranmisti. Kısmen de olsa restorasyon calismalari baslamisti. Bu olay tarihin korunmasi acisindan ümit verici bir olay.
Daha fazla uzatmadan sizi kale fotograflari ile bas basa birakiyorum.
yüzlerce yil dayanmis, cok sukur fotograf cekilirken de dayandi ve sonrasinda da
kalenin ici harap olmustu
dıs surlarda calisma vardi
Hatira fotograflarimizi cekip burdaki yasami biraz hayal ettikten sonra yola devam ettik.
Uzuncaburc yolunda bizi bekleyen cok hos suprizler vardi.
Ara ara tarihi kalintilar yolu susluyordu, virajli dag yollarida ayri bir zevkti.
bir anit mezar. icine girmek bile urpertiyordu. ama bi amac icin yapilmis olmasi ve bu zamanlara kadar dayanmıs olmasindan dolayi buyusune kapilmamak mumkun degildi.
ve son durak antik sehir ve Zeus Olbios Tapinagi. Once bekciyi ikna calismalari. Adam iceri motorlarla girmemize iizn vermedi. sonra onu ikna ettik. tanıtım amacli geldigimizi soyledik. Bu eserleri insanlarla paylasacagimizi soyledik. gec de olsa bunu yapiyoruz aslinda.
buralari gordukten sonra birkez daha hayret ediyorum o yillarda insanlar nasil bir azimle calismislar ve bu surlari bu zamana kadar dayanacak sekilde buralara dikmisler.
Donus yoluna koyuldugumuzda Narlikuyuda durup bir yemek yemek istiyoruz. bizi kotu bir supriz bekliyor. yemegi yedigimiz yerde elektrik ve su yok. bu detayi yemegi yedikten sonra ogreniyoruz. kim bilir yemek nasil pisti, tabaklar nasil yıkandi (veya yikandimi) balik nasil bozulmadan kaldi(veya bozuldumu) vb vb vb
Fakat bu olay bile bu muthis gezide moralleri bozmadi. gulup gectik.
yola cikmadan motorlari kayalarin uzerinde deniz kenarina kadar cekip biraz hatira fotosu cektik
sonrasinda sag salim eve geldik...
11.Mayis.05 de 0km F650GS'imi teslim aldiktan sonra merakla ve heycanla ilk buyuk gezimi yapacagim gunu beklemeye baslamistim. Neyse ki bu gun cok surmeden geldi. tek basima yaptigim gezintilerle rodaji tamamladim ve 18.Mayis da motorumu 1000km bakımından teslim aldim. Artik 19.Mayis Zeus Olbios Tapinagi gezisine haziridim.
İş yerinden bir akradasla planimiz Adana'dan Silifkeye istikametinde gidip
Kızkalesi
Silifke kalesi
Uzuncaburc'da bulunan Zeus Olbios Tapinagına ugrayip
Sonrada Narlikuyuda yemek yedikten sonra adanaya donmekti.Toplamda yaklasık 380km yapmayi planladik
Sabah yola koyulduk. tam bir yaz havasi vardi. hava anormal derece sicakti. ilk durak Kız kalesinde sahilde biraz yuruyup dinlendik. içimizden keske mayolarimizi getirseydik diye gecirdik.
hemen bir hatira fotografi
Sırada Silifke kalesi vardi. İlçede biraz kaybolduktan sonra kaleye giden yolu bulduk. yeterli zamanimiz oldugundan kaleye kadar cıkıp atalarimizin bizlere biraktigi bu mirasi gormek istiyorduk.
Kale muazzam bir manzaraya sahipti. Fakat ne yazik ki cok yipranmisti. Kısmen de olsa restorasyon calismalari baslamisti. Bu olay tarihin korunmasi acisindan ümit verici bir olay.
Daha fazla uzatmadan sizi kale fotograflari ile bas basa birakiyorum.
yüzlerce yil dayanmis, cok sukur fotograf cekilirken de dayandi ve sonrasinda da
kalenin ici harap olmustu
dıs surlarda calisma vardi
Hatira fotograflarimizi cekip burdaki yasami biraz hayal ettikten sonra yola devam ettik.
Uzuncaburc yolunda bizi bekleyen cok hos suprizler vardi.
Ara ara tarihi kalintilar yolu susluyordu, virajli dag yollarida ayri bir zevkti.
bir anit mezar. icine girmek bile urpertiyordu. ama bi amac icin yapilmis olmasi ve bu zamanlara kadar dayanmıs olmasindan dolayi buyusune kapilmamak mumkun degildi.
ve son durak antik sehir ve Zeus Olbios Tapinagi. Once bekciyi ikna calismalari. Adam iceri motorlarla girmemize iizn vermedi. sonra onu ikna ettik. tanıtım amacli geldigimizi soyledik. Bu eserleri insanlarla paylasacagimizi soyledik. gec de olsa bunu yapiyoruz aslinda.
buralari gordukten sonra birkez daha hayret ediyorum o yillarda insanlar nasil bir azimle calismislar ve bu surlari bu zamana kadar dayanacak sekilde buralara dikmisler.
Donus yoluna koyuldugumuzda Narlikuyuda durup bir yemek yemek istiyoruz. bizi kotu bir supriz bekliyor. yemegi yedigimiz yerde elektrik ve su yok. bu detayi yemegi yedikten sonra ogreniyoruz. kim bilir yemek nasil pisti, tabaklar nasil yıkandi (veya yikandimi) balik nasil bozulmadan kaldi(veya bozuldumu) vb vb vb
Fakat bu olay bile bu muthis gezide moralleri bozmadi. gulup gectik.
yola cikmadan motorlari kayalarin uzerinde deniz kenarina kadar cekip biraz hatira fotosu cektik
sonrasinda sag salim eve geldik...