Adana Türk Chopperin ince daveti

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu gün Türk Chopper davetlisi olarak kadirliye, sevgili Ümit kardeşimizin evine gittik,sağolsun ailesi muhteşem bir sofra hazırlamışlar hepsinin ellerine sağlık,ayrıca Ümite ve ailesine gösterdikleri misafir perverlikten dolayı teşekür ederim,Türk chopperin başkanı sevigili Ahmet abiminde ince daveti için teşekkür ederim,fazla lafa gerek yok işte resimler Ekip yavaş yavaş toplaşıyor











ilk mola yerimiz, sigara ve çeşitli ihtiyaçlar için



















ekip ruhu dediğin böyle olur,





















kadriliye nihayet vardık,şehir turu atıyoruz,ilgi alaka süper





acıkanlar nasılda beli olyor hemen ekmeğe salrıma pozisyonu







bu manzara nasıl bişey böyle



bununda ondan geri kalır yeri yok hani soframızın vazgeçilmezi










gelsin sıcak sıcak çaylar ohhhhhh yarasın



şu manzaranın güzelliğine bakın dostlar,nazar değmesin








son mola ihtiyaç ve yakıt için






evet bu haftayıda böyle kapattık dostlar,aktılan ve emeği geçen herkese teşekkür ederim,
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
afiyet olsun cengiz bey sende iyi acıkmışsın heralde.:) elinize sağlık.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağolasın kadirim,hem gezi oldu hemde ordaki eski dostlarımızı gördük ilgi ve alakalarından dolayı KAMOK ekibinede teşekkür ederim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:15 ----------

Bu gün Türk Chopper davetlisi olarak kadirliye, sevgili Ümit kardeşimizin evine gittik,sağolsun ailesi muhteşem bir sofra hazırlamışlar hepsinin ellerine sağlık,ayrıca Ümite ve ailesine gösterdikleri misafir perverlikten dolayı teşekür ederim,Türk chopperin başkanı sevigili Ahmet abiminde ince daveti için teşekkür ederim,fazla lafa gerek yok işte resimler Ekip yavaş yavaş toplaşıyor











ilk mola yerimiz, sigara ve çeşitli ihtiyaçlar için



















ekip ruhu dediğin böyle olur,





















kadriliye nihayet vardık,şehir turu atıyoruz,ilgi alaka süper





acıkanlar nasılda beli olyor hemen ekmeğe salrıma pozisyonu







bu manzara nasıl bişey böyle



bununda ondan geri kalır yeri yok hani soframızın vazgeçilmezi










gelsin sıcak sıcak çaylar ohhhhhh yarasın



şu manzaranın güzelliğine bakın dostlar,nazar değmesin








son mola ihtiyaç ve yakıt için





KAMOK tan ilgi ve alakalarını eksik etmeyen İsak,Reşit,Yusuf, Gökhan ve ismini hatırlıyamadığım kardeşlerimede ayrıca teşekkür ederim


evet bu haftayıda böyle kapattık dostlar,aktılan ve emeği geçen herkese teşekkür ederim,
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
ne güzel bi gezi olmuş .hele adana tam motosiklet şehiri yaz kış güneş ..ist. da yagmurdan midem bulandi artik diyesim geliyorda demicem yagmur berekettir çok şükür :)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekürler ELİNTeski dostları görmek keyif vericiydi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Paylaşım için teşekkürler.
En beğendim kare bu :rendeer:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Cengiz abi güzel bir gezi olmuş, paylaşım için teşekürler,
güzel havayı değerlendirbilmenize sizlerin adına sevindim.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler ferotr ve yusufum yağışlı denildi ama gayet güzeldi fakat şimdi yağıyor geçde olsa meteoroloji tuttu
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
çok güzel gezi olmuş motorcu dayanışmasını pekiştirmişiniz fakaaaat yukarıdan aşağı 20 inci resim kask açık ağızda sigara hımmmm bence olmadı:farao::farao::farao:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aaa o benim hehe eheeh ama şehir çine girdik hızımız 20 yada 25 km onuda yorgunluğun üstüne yaktık be kardeşim sende herşeyi görme:mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Endurocu01 sen forum içinde sigara içmenin cezasını bilmiyorsun sanırım.::belge::
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Gördüğüm en güzel gezi buluşma yemek v.s. başlığı, inanın imrendim.:cat:

Tebrikler süper olmuş.:rendeer:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aaa o benim hehe eheeh ama şehir çine girdik hızımız 20 yada 25 km onuda yorgunluğun üstüne yaktık be kardeşim sende herşeyi görme:mrgreen:

Afiyet olsun ,güzel gezilerinizin devamı dileğiyle Cengiz usta :)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ELİNT cim cezamız neyse çekeriz kardeşim, gelirsin adanaya bir kebap, üstüne şalgam akşamda göl kenarında bira keyfi ödeşiriz kanımca:)

alıntı yapmayı sevmediğim ve sitede kirlilik yaptığı için herkese tek tek teşekkür edemiyeceğim özür,

iyi dileklerinizden dolayı hepinize teşekkür ederim,nice gezilerde birlikte olmak dileğiyle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst