Adana-niksar Gezisi

Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Tek başına motorumla Adana dan memleketim Tokat/Niksar a gitmek üzere yola çıktım.Kazasız belasız güzel bir yolculuk yaptım.Yol güzergahında ve memleketimde yakaladığım güzel manzaraları sizlerle paylaşmak istedim. Umarım beğenirsiniz.

Burası Sivas/Tokat arasında bir mevkidir. Rakım 1600 metre




TOKAT KALESİ

NİKSAR OVASI VE KARŞIDA NİKSAR



ÇAMİÇİ YAYLASI






ORMANDA DİNLENME ZAMANI







3 KÖKLÜ ÇAM (pek sık görülen bir ağaç değilmiş)


TOKAT KEBABININ YAPILIŞI VE FIRINI



MEŞHUR TOKAT KEBABI

NİKSAR SUYUNUN KAYNAĞI AYVAZ MEVKİİ










ESKİ NİKSAR EVİ



KALEDEN NİKSAR GÖRÜNTÜSÜ





NİKSARA ÖZGÜ BAKLA DOLMASI VE CEVİZLİ PARMAK EKMEĞİ




ÇAMİÇİ YAYLASINDAN ÇEŞİTLİ MANZARALAR









ÜNYE YOLU ÜZERİNDE KONAKLANABİLECEK ÇAM HAVALI GÜZEL BİR DİNLENME YERİ. ÜNYE ye 100 KM mesafededir. İç Anadoluyu Karadenize bağlayan en kısa yoldur. Motosiklet seyahati için çok idealdir






 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
çok güzel bir seyahat ama adana-tokat uçak ile gitmiş gibi yol resimleri nerede..
tokat kebabı çok lezzetli daha önce yedmiştim.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Bu arada tek başıma olduğum için yolda pek resim çekemedim. O yüzden yol resimleri fazla yok. Ama yine de çektiğim resimler zaten yol güzergahındadır.
BU RESİMLERDE ÇAMİÇİ YAYLASINDA MESLEĞİ DOKTOR OLUPTA EŞİYLE BİRLİKTE TURİZM ELÇİLİĞİ YAPAN ŞAHSUVAR SAVURAN BEY İN KÜÇÜK BİR İŞLETMESİDİR.











TARİHİ ULUCAMİ

NİKSAR KALESİ


 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
19
Çok güzel yerler..allah kaza bela vermesin.
güzel resimler paylaştığın için teşekkürler..yolun açık olsun.
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
Çok güzel bir gezi yapmışsınız. Çamiçi yolunda karsılastık bız ıkı cross ınıyoduk ama sızı tanıyamadım. Bu sefer gorusemedık ama ınsallah bır dahakı sefere karsılasma sansımız olur.. Keyıflı surusler.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
152
Güzel gezi olmuş elinize emeğinize sağlık Tokat çok güzel bir ilimiz bende gitmiştim
Güzellikleri paylaştığın için teşekkürler Tokat kebabının tadını hala unutamadım
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
143
Yücel abicim gerçeklten çok güzel bir gezi olmuş kebab,dolma ve ekmek çok lezzetli görünüyor kazasız belasız nice geziler:rendeer:
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
Yaaa diyecek söz var mı yücel abi helal olsun muhteşem bir gezi olmuş ellerine saglık...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
evet tek kelimeyle süper gezi olmuş seneye hep beraber bir seyehat yapsak karadeniz yaylalarına bir tur düzenlesek çok güzel olur selamlar yücel abi yolun açık olsun gelince görüşelim sıca sıcağına gezi muhabbeti güzel olur :cat:
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
312
gezi ve foto paylaşımlarından dolayı teşekkürler...çok güzel olmuş..o ne güzel dolmalar,bir o kadar da parmak ekmeği , muhteşem görünüyorlar. eminim tadı da öyledir...ama fotoların tadı bambaşka....
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Yücel abi tebrik ederim gerçekten çok güzel yerler gezmişsin ama kendi resimlerinide koysaydın biraz daha fazla.Bazen tek seyahat etmek çok kalabalık grup gezilerinden daha zevkli olabiliyor galiba bu da ufak bir örnegi.Gorusmek dilegi ile abicim...
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Yücel abi tebrik ederim gerçekten çok güzel yerler gezmişsin ama kendi resimlerinide koysaydın biraz daha fazla.Bazen tek seyahat etmek çok kalabalık grup gezilerinden daha zevkli olabiliyor galiba bu da ufak bir örnegi.Gorusmek dilegi ile abicim...

Teşekkürler janti. Genelde resim çektiğim yerler ıssız dağbaşları olduğu için vede tripod da götürmediğim için kendi kendimi çekemedim. hem reklam olmayalım burada. :cherry:
Yalnız gezi çok daha güzel oluyor ama arıza riski olduğunda elin kolun bağlı kalabilirsin dağ başında tek başına.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

Güzel gezi olmuş Yücel abi. Vaktin varsa böyle geziler yapacaksın. En güzeli uzun yoldur. Devamlı değişik yerler, değişik insanlar.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
harikasın abi.güzel gezi olmuş yalnız gezmekmi daha güzel yoksa toplu gezmekmi?herikisinin zorlukları nedir
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
harikasın abi.güzel gezi olmuş yalnız gezmekmi daha güzel yoksa toplu gezmekmi?herikisinin zorlukları nedir

Yalnız gezmek çok daha keyifli.tamamen özgürsün istediğin gibi seyahat edebiliyorsun.İstediğin yerde mola verip konaklayabiliyorsun. Topludan kasıt eğe 5 motordan fazlaysan idare etmek çok zorlaşıyor. geride kalan, arıza yapan, uymakta zorlanan daha çok oluyor. Ancak tek başına da arıza durumunda ne motorunu terk edebiliyorsun nede bırakabiliyorsun. Gerçi arıza yapmadım bugüne kadar ama olduğunda da düşünemiyorum
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
115
abi harikasın buralara kadar gelmişsin çarşıda rastlaşsaydık misafir ederdim . hoşgeldin tekrardan. sağlıcakla kalasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst