Ahmet se yola çıkmadınnmı daha
Tüh çok şey kaçırmışızBirde fotoğraf çektiğiniz şey biraz daha kalite olsaymış keşke
![]()
İnşallah cengiz abi i![]()
verin gıcığı bi gün gelemedik ya :mrgreen: .çok güldüğünüze eminim, hepinize selamlar :rendeer: ben çalıştığım için gelemedik.
@ahmet ceyhandan tek gelmemişsin bakıyorum, suatla özdende gelmiş.hoşgelmişler :rendeer:.
@muzaffer gelemem diyenden korkacaksın.naaptın abi özel uçakmı kaldırttında yetiştin :queen:
ooo tam kadro toplanmış yaş ortalaması biraz yüksek ama olsun gelemedigime üzüldüm
yaw sorması ayıptır ama arada küçük insanlar gördüm kiminler acep![]()
Arkadaşlar haftalık izin günümü çarşamba günün olarak belirliyorumm,umarım bundan sonraki her çarşama toplantımız geleneksel hale gelir ,hadi bakem motorcularr![]()
güzel bir geceydi,her ne kadar bici sevmesemde arkadaşlarımı gezide göremiyorum bari bicide göreyim dedik,katılım bihayli iyiydi
iso,adaşım,plastik gürselim,mali bidahaki sefer sizleride görmek isteriz burcu bile 5 dakikalığına uğradı sağolsun.