Gunaydin arkadaslar.ben motorumun lastiklerini degistirecegim dun degisim yapiyormusunuz diye sormak icin leman kultur cafenin yaninda ki tamirhaneye gittim lastik degisimini ne kadara yapiyorsunuz diye sordum 100 lira dedi usta.acikcasi bana biraz fazla geldi.bildiginiz onereceginiz bir yer varmi ayni isi yapan fiyati da uygun olan balansini da yapabilecek bir yer varmi?