[Adana - MT]

Katılım
15 Tem 2014
Mesajlar
2
Herkese merhaba. Tayin sebebiyle 3 aydir Adanada ikamet ediyorum. Nispeten küçük bir motorun var simdilik yetiyor bana. En kısa zamanda tanışmak dileğiyle.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın ADANA MT.
BU VATAN UĞRUNA KANLARINI DÖKEN,BAŞTA BÜYÜK ATAMIZ VE SİLAH ARKADAŞLARI OLMAK ÜZERE TÜM ŞEHİTLERİMİZİN RUHU ŞAD OLSUN.HEPSİNİ RAHMETLE VE MİNNETLE ANIYORUZ.RUHLARINA FATİHA.
 
Katılım
17 Şub 2010
Mesajlar
154
Günaydın şehitlerimize allah rahmet eylesin bizide şefatlerine nail eylesin vatana milletimize bidaha kimse yeltenmesin inşallah...
akşama görüşürüz millet
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Çok neşeli ve güzel bir çarşamba toplantısıydı. Uzun bir aradan sonra aranızda olmak çok güzel AdanaMT:flower:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydııııın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:41 ----------

bugün de günaydın.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Günaydın. İyi ve bol kazançlı bir hafta olsun herkese ve tabi ki sağlık dolu :rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın ADANA MT.dün akşamki toplantımız yine oldukça neşeli ve bol katılımlıydı.teşekkürler herkese.
DUYURU
bundan sonraki toplantılarımızı,edip arkadaşımızın bir arkadaşının yeni açtığı,t.özal da gökkuşağı ile cami arasında DEĞİRMEN KAFE de yapacağız.akşam topluca gidip ziyaret ettiğimiz bu kafeyi ortak kararla beğendik.bilgilerinize.
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
ne vakittir yazmıyordum vaybe face watsat vır zırt özümüzü unuturdu yaw:queen: evet mekan degişti hoş bir mekan vatana millete hayırlı olsun
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Hayırlı sabahlar millet
Cumanı mubarek olsun.
Motor alanlara hayırlı olsun
Edip kardeşimede yeni mekan için
Hayırlı olsun diyorum.
Bir çarşamba Adana' da olmak kısmek
Olursa bende katılırım inşallah.
Malatya dan selamlar
Herşey gönlünüzce olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst