günaydın ADANA MT.dün akşamki toplantımız yine oldukça neşeli ve bol katılımlıydı.teşekkürler herkese.
DUYURU
bundan sonraki toplantılarımızı,edip arkadaşımızın bir arkadaşının yeni açtığı,t.özal da gökkuşağı ile cami arasında DEĞİRMEN KAFE de yapacağız.akşam topluca gidip ziyaret ettiğimiz bu kafeyi ortak kararla beğendik.bilgilerinize.