[Adana - MT]

Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
388
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam abi gelicem.motolastik.comdan aldim ellerinde kalmamis ayin 20 sinde kargolayacaklarmis.elime ulastiginda gelirim rahatsiz ederim abi.sagolasin yardimin icin
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
tamam bekleriz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------

günaydın dostlarım,akşama görüşmek üzere :king:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın millet.akşam tatlılar için,caner ve barbaros kardeşlerimize teşekkür ediyor kazasız belasız yeni motorlarına binmelerini diliyorum.
 
Katılım
17 Şub 2010
Mesajlar
154
Günaydın dostlar caner ve bahadırın motorları hayırlı olsun rabbim kaza bela vermesin akşam tatlandırdılar keselerine bereket olsun :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------

Benim saat dilimim 11 gösteriyor şu an saat 09:20
 
Katılım
8 Mar 2014
Mesajlar
106
Günaydın ekip. İyi dilekleriniz için teşekkürler. İnşallah daha iyileri sizlerin olur. Bahadır kardesiminde yeni motosikleti tekrardan hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
3
Slm arkadaşlar ben solak lı da oturuyorum yanlış değil sem geçen pazar Karataş a gitti niz bende sizi aramaya çıktım ama bulamadım
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
ıı aksamllar dostlar . gezıler turlar kamplar planlar huzur sağlık eğlence hep bızlerle olsun.
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
48
Sa herkese sağlık ve bol güneşli haftalar dilerim.Caner ve Bahadır motorlarınız hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin kardeşlerim güle güle keyifli sürüşler dilerim :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst