[Adana - MT]

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
olum ruh çağırmayacağız akşam yaw ...adamı hasta etmede gel artık .....:pr::pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:49 PM ----------



kıvranma mali....söz ağızdan çıkar .... akşama bekliyoruz ona göre...neyse hadi sana kıyamam köseden olsun bu seferlik...:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:52 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:51 PM ----------



zaff senin çekirdek güzel ... akşama unutma getir ..ok:cat:

ama ben dar gelirli bir insanım :pale:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
adana mt nerdesiniz (=
küçük saatin orada konaklıyorum
adana mt ile görüşmek kısmet olur umarım (=

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:36 PM ----------

neyse arkadaşlar ben çıkmam gerekiyor malum mideyi doyurmak az dolanmak lasım

isteyen olursa görüşmek isterim
0555 562 07 48
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
isoya teşekkürler saolsun güzel bi şekilde karşıladı bizi yerinde kaldığım yerede yakınmış

p7220238.jpg



yarınada gitmeyi düşünüyorum adana mt'den başka gelmek isteyenlerde olursa görüşmek isterim onlarlada yarın akşam son saatlerim olucak adanadaki sabahında mersine geçicem
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Günaydın arkadaşlar.....:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:48 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:44 AM ----------

isoya teşekkürler saolsun güzel bi şekilde karşıladı bizi yerinde kaldığım yerede yakınmış

p7220238.jpg



yarınada gitmeyi düşünüyorum adana mt'den başka gelmek isteyenlerde olursa görüşmek isterim onlarlada yarın akşam son saatlerim olucak adanadaki sabahında mersine geçicem

öncelikle Adanaya hoşgeldin, keşke dün daha erken saatlerde haberimiz olsaydı tüm Adana MT ailesini bi arada görebilirdin, ne yazıkki iso nun aradığı saate herkes gitmek üzereydi. Kısmet başka zamana inşallah :cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydıın ADANA MT.nin gezginci motırcıları.:queen:

hoşgelmişsiniz ilk@yy kardeşim.:)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Kapuzbaşı şelaleri için;

Buluşma Tarihi : 25 Temmuz 2009 Cumartesi
Buluşma yerimiz : MOLA tesisleri
Buluşma Saati : 6:30
Hareket Saati : 7:00

Katılımcılar zaten belli olduğundan yazmaya gerek yok, liste haricinde katılmak isteyenler buraya yazabilir :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst