ADANA [MT] YEŞİLOVACIKTA SEZONU AÇTI

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ADANA MT.olarak,havanın 18-29 derece olmasını da fırsat bilerek,bizde kapanmamasına rağmen sezon açılışı gibi bir gezi yapalım dedik.26 motor,4 araç ve 48 kişilik ekiple güzel bir havanın eşliğinde düştük yollara. mersinden dostlarımızın da katılımı ile oldukça katılımlı,neşeli ve bol kahkalı bir geziyi daha gerçekleştirdik.katılan,emeği geçen herkese buradan teşekkür ediyorum.
Buyrun fotolara :



















































































































































































































































 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:rendeer::rendeer:süper,süper,bir organizasyon harika bir topluluk şahane bir gezi.
darısı her zaman böyle gezilere.harikasınız dostlar.:rendeer::rendeer::thumleft:
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Yine güzel bir etkinliğe imza atmışsınız.Paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
8 Mar 2014
Mesajlar
106
Zzr, hayabusa, fjr, mt07, cbf1000, maxi scooter, super tencere, tava, balık, roka, limon, deniz, hava.... allahım sana geliyorum ne güzel bir gezi olmuş öyle :) maşallah! tek bir eksik gözüme çarptı. O da bir adet race blue R25 :D
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
herkese değerli yorumları için teşekkürler dostlar.
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
138
şahane organizasyon tebrikler :thumleft:

Güneyin avantajı abi valla özendim 19 değil 9 dereceyede razıyım ama buralarda onu bile göremiyoruz aylardır. Tebrikler tekrardan nicelerini nasip etsin ALLAH.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
en sosyal grup maşallah ailecek herkes ayrıca balığın yanında bira içen arkadaşları şiddetle kınıyorum şöyle bir 20 lik dahi olsa rakı bulamadınızmı :queen:
 
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
15
Bora Abi, elinize sağlık.

Adana'da olan ve bir dahaki etkinliklere katılmak isteyen arkadaşlar nasıl haberdar olabilir bunlardan :) ?

Teşekkürler,
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
kardeş,çarşamba akşamları toplantıda kararlaştırıyoruz.sonra,adana mt sayfasına yazıyoruz.
 
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
15
Toplantılara dışarıdan katılım olabiliyorsa gelmek isterim abi. Facebook sayfasını kast ediyorsunuz değil mi?

Teşekkürler,
 
Katılım
27 Mar 2015
Mesajlar
161
ya arkadaş ne dim ben size biraz sitem edim bari neden bu tür etkinliklerinizi duyurular bölümünde yayınlamıyorsunuz neden hep kendinize müslümansıznız haber versenize bizde katılalım eşimle (ZORLA KABUL ETTİRECEM KENDİMİ GURUBA):cherry::flower: yakın zamanlarda geziniz olursa katılmak isteriz tabi duyurursanız :salut:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:54 ----------

toplantıya bende katılmak isterim nerde yapıyorsunuz toplantıyı ve saat kaçta (DEDİM YA KENDİMİ GURUBA ZORLA KABUL ETTİRECEM DİYE NE YÜZSÜZÜM BENDE):queen::flower:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
t.özalda,gökkuşağı kavşağını camiye doğru geçince solda DEĞİRMEN CAFE deyiz.bekleriz.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Ellerinize sağlık Bora'cım. :cat:Güzel bir gezi olmuş. :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst