Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
adana mt olarak soğuk ve yağmurlar başlamadan,bu hafta da kozan'da ciğer yiyip,oradanda saimbeyli obruk şelalesine gittik.kozan'dan ve ceyhan'dan katılan arkadaşlarımızla,25 motor,1 araba ve 31 kişi idik.şahane bir gezi oldu.bol bol viraj yaptık.katılan,emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.buyrun fotolara:











































































































