ADANA [MT] Saimbeyli Obruk Şelalesindeydi

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
adana mt olarak soğuk ve yağmurlar başlamadan,bu hafta da kozan'da ciğer yiyip,oradanda saimbeyli obruk şelalesine gittik.kozan'dan ve ceyhan'dan katılan arkadaşlarımızla,25 motor,1 araba ve 31 kişi idik.şahane bir gezi oldu.bol bol viraj yaptık.katılan,emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.buyrun fotolara:






































































































 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
ellerinize saglık güzel bir gezi ve mutlu bir ortam allahım devamını getirsin.ve sizi hep böyle bir arada tutsun
 
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
175
Bu fotolar da benden gelsin.. Güzel bir gezi ve güzel bir ekip. Teşekkür ederiz bu güzel gezi için.











 
Katılım
17 Şub 2010
Mesajlar
154
Abi çok güzel feke yolunu çok seviyorum gerçekten güzel geçmiş kazasız belasız bitmiş:cat:
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
48
Feke yolları çok güzeldi bol bol viraj yaptık,yeni arkadaşlar ile tanıştık eskiler ile dostluğumuzu pekiştirdik ve güzel bir hafta sonu gezisi oldu.Katılımda bulunan herkese çok teşekkür ederim en kısa zaman da yeni gezilerde görüşmek dileği ile saygılar Barboros.
 
Katılım
15 Eki 2014
Mesajlar
48
Organizasyonda emeği geçen ve tüm katılımcılara teşekkür ederim..Benim ilk uzun yolum ve ilk akşam kullanışım..çok zevk aldım..Benim için çok güzel bir deneyim ve tecrübe oldu..TEŞEKKÜRLER..
 
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
175
https://m.youtube.com/watch?v=fP1oP-V6eT8

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------

 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
Guzel bir gezi olmus tekerinize saglik allah kaza bela veemesin islerden dolayi gelemedim bir dahha ki sefere inslah
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
MAŞALLAH sayın ADANALI abim,her çeşit motor var,renk , renk , çeşit,çeşit,ama hepside kaliteli,ALLAH kaza bela göstermesin,kaliteli ve eğlenceli bir gezi olmuş,neşeniz ve dostluğunuz daim olması dileğiyle,saygılar.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
tüm arkadaşlarımın güzel yorumları için teşekkür ediyorum.:rendeer:
biz izlemeye devam edin.:wiinkk:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Adana MT örnek MT 'dir, abi ne güzel gezip eğlenmişsiniz, tebrik ederiz, paylaşım için teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst