[adana mt] mersin şenliğindeydi

Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
78
Festivale birlikte katıldığımız Muzaffer,Yusuf Bey,Antronör Hakan ve sonradan geç de olsa bizi kırmayarak gece 23.00 de aramıza katılan Alper Bey,Sn.Başkan Bora Bey ve diğer
Adana mt'nin diğer değerli üyeleri ile birlikte ilk olmasına rağmen Mersin MT tarafından düzenlenen festivalde çok güzel bir hafta sonu geçirdik.Emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür eder,tüm arkadaşların uyumlu hareketleri ve davranışları Adana MT ve Mersin MT ile diğer illerden tüm katılımcıların birlik ve beraberliğini perçimlemiştir.Umarım ileriki yıllarda ADANA'da da böyle bir etkinlik düzenlenir.Ayrıca Muzaffer Bey'in kahvaltı organizasyonu ve kendi parasıyla almış olduğu KOV sinek ilacından dolayı teşekkür ederiz.Keza Sn.Başkan Bora Bey'in çadırında göstermiş olduğu misafirperverlikten dolayı kendine ve kızı Buse,Yusuf Bey'in kızı Begüm'e teşekkür ederiz.
Hayabusa ERAY

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:26 ----------

Bu arada İsmail usta ve Muzaffer Bey'in yüzme öğrettiği yiğenlerime de katkılarından dolayı teşekkür ederim
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
çok güzel eğlenmişsiniz arkadaşlar. harika bir ortam olmuş. resimler için teşekkürler.:)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
tüh yaw kaçırdık çok güzel bir gezi ve etkinlik olmuş...
fotolarda görüşmeyeli bazı fiziksel egişiklikler gözlemledim :p
1-gürselabi saçı dökmüş :mrgreen:
2-ahmet abi türk kası yapmış :mrgreen:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
güzel bır motosıklet şenliği olmuş dolu dolu vakıt gecırmişsınız :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst