[adana mt]mersin/elvanlı-santa ıras gezisi

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bugün havanın harika olmasını değerlendirip,Mersin Elvanlı'da alabalık keyfi ve ardından da Gözne yakınlarındaki Santa Iras şelalesine gittik.hava harika,yollar bol virajlı,lokmalar sağlam,dostluklar mükemmeldi.katılan tüm arkadaşlarımla,oldukça keyifli bir gün geçirdik.tüm arkadaşlarıma teşekkürler.şimdi resimler;
DSCN7661.jpg

DSCN7662.jpg

DSCN7663.jpg

DSCN7664.jpg

DSCN7665.jpg

DSCN7666.jpg

DSCN7667.jpg

DSCN7668.jpg

DSCN7669.jpg

DSCN7670.jpg

DSCN7671.jpg

DSCN7672.jpg

DSCN7673.jpg

DSCN7674.jpg

DSCN7676.jpg

DSCN7677.jpg

DSCN7678.jpg

DSCN7679.jpg

DSCN7680.jpg

DSCN7681.jpg

DSCN7683.jpg

DSCN7685.jpg

DSCN7686.jpg

DSCN7687.jpg

DSCN7688.jpg

DSCN7689.jpg

DSCN7690.jpg

DSCN7691.jpg

DSCN7692.jpg

DSCN7693.jpg

DSCN7694.jpg
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezi şahane olmuş, alabalığı bizim burda kiremitte kaşarlı yaparlar
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Güzel yerler. Yeşilliklerle bezeli cennet gibi mekanlar. Ülkemizin her yeri ayrı bir güzel. Keyif aldığınız belli. Yolunuz açık olsun. Saygılar. Sevgiler.

Makine
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
gezi şahane olmuş, alabalığı bizim burda kiremitte kaşarlı yaparlar

teşekkürler.bizde de bazı yerlerde kiremitte/kaşarlı yaparlar.

abi herzamanki gibi guzel gezmissiniz. sevgiler ,saygilar.

teşekkürler erhancığım.

Güzel yerler. Yeşilliklerle bezeli cennet gibi mekanlar. Ülkemizin her yeri ayrı bir güzel. Keyif aldığınız belli. Yolunuz açık olsun. Saygılar. Sevgiler.

Makine

sağolasın hasancığım.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Gezimiz güzel oldu, katılan herkese teşekkürler.
canım yeğenim Yüksel' in gelemediğine üzüldüm. Özellikle Arslanlı yani şelale yolu tam Yüksel' imin zevkine göreydi. Kısmet bir dahaki sefere diyorum.:rendeer:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
güzel bir gezi olmuş gönül isterdi gelmek ama malum 21 mart nevruz çalışıyoruzz
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
santa ıras çok güzel bir yer doğayla bütün harika valla güzel gezi emeğinize sağlık
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
sn.il temsilcim güzel gezmişsiniz,rapor anlatımlı olsaydı keşke...
birde haluk hoca vardı,hysong lu çapırcı,motor almadımı daha....
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
çok güzel bir gezi olmuş mekan çok güzel insanlar güzel motosikletler güzel güzel şeyler hep sizinle olsun :rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sn.il temsilcim güzel gezmişsiniz,rapor anlatımlı olsaydı keşke...
birde haluk hoca vardı,hysong lu çapırcı,motor almadımı daha....

haklısınız da,eskiden sabırla tek tek resim yükleyip,aralarına anlatım yapıyordum,şimdilerde ise toplu resim yükleme işi çıktı çıkalı,sanırım rahatlığa alıştığımdan,zor geliyor.
haluk hocayı motoru sattı satalı bizde nadiren görüyoruz.motor almadı araba aldı.siteye bile ara sıra giriyor.
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mükemmel olmuş beee oralarada olmak isterdim.bu kareleri çok özlemişiz sonunda gitti kış gelsin bahar,yaz.geziler dur durak bilmicek yupiii.ortam güzel,motosikletler güzel,dostlar güzel,arkadaş be güzel olmayan bişe bulamadım yauww.ama geziye katılan kişi sayısı busefer az gibi geldi bana.gezi muhteşem olmuş abilerim ablalarım gezilerin devamını büyük bir sabırsızlıkla bekliyoruz ona göree.yok yan yattı çamurabattı gibi sudan sebepler istemiyoruz haaa.muzaffer abimede burdan slm larımı iletiyorum.kalın sağlıcakla....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst