Adana Mt Köpük Partisinde Koptuu...

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
vayy süper eglenmişsiniz (:) köpük olayıda iyiymiş .. resimler için teşekkürler ellerinize saglık
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bayaa bi kopmuşsunuz nasıl bir araya getireceğiz şimdi sizi ? :p Resimler için teşekkür ediyorum :)
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
mali olm burcu senin motorun egzozdan ateş attırcam diye ver ha ver gaz açıp durdu maşallah... pat pat pat pat pat... :queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
güzel de ne kelime çok eylenceliydi dalgalarla boguşmak birazdan fazla yorsada :p yinede iyiydi.. katılan herkese ve bizimle orda ilgilenen arkadalşara ayrıca teşekkür ederim herşey süperdi:rendeer:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
ne güzel aranızda olmak isterdim ama bidahaki gezide inşallah.
tüm arkadaşlara selamlar.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
hani yaw başka resimler yok mu çenkis abi bora gürsel abi resim isterük :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
süper bi hafta sonuydu ahmet abi süper organizasyondu walla mersilerimi bildiririm :rendeer:



wallaa senden daha iyi veriyodu hakkını motorun :cherry:

şimdi ben bunun hesabını ondan sorarım anlamında dogrudur mu bu
yoksa:p
helal olsun yemiş motosikleti ben süremiyorum o sürüyo haketten bravo anlamında dogrudurmu:p
hangi anlamda anlayallım bunu:p

2.si .. Olm motor nihayetinde..Sence ben motoruma bişi olacağına bana bişi olsun dien tiplerdenmiyim ? Mal canın yongası değildir benim için.Değer verdiğim insanlar istediği gibi kullanabilirler motorumu:bounce:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
sen öyle diyosan öyledir ozaman
bi gün bana da versene şyle bi motosiklet sürmenin keyfine varıym:p

neyse aramızada seni göremesekde vekaleten motosikletini gördük oda bişeydir bugün motorun yarın da kendin gelirsin:cat:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Öncelikle organizasyonu düzenleyen AHMET,ÖZDEN,MEHMET,NALAN,NAZAN a çok çok teşekür ederim, benim çekmiş olduğum fotolarda az sonra geliyorrrrrrrrr:mrgreen:

f2jz9g.jpg

Motorlarımız......:cat:
293c09j.jpg

2d49w6.jpg

ben ve eşim...:rendeer:
oswrw0.jpg

boranın bikinili hali......:).
11w91qp.jpg

cengiz aga ve eşi...tabi cengiz uyuyor :cherry:
fy3k46.jpg

katılımcı zafer....yarı adaşım benim. :mrgreen:
hrmu0i.jpg

gurur duyuyorum senle ve çekirdeklerinle :)
1r6oep.jpg

karizmatik ve organisatörümüz ahmet.. :cat:
5jwr2w.jpg

Organizatör ve katılımcı bayanlar :cherry:
euk0f8.jpg

zafer herkesi çekirdeğe alıştırdı, ancak ümit önce çadır kuracak :p
ofr984.jpg

2922m83.jpg

eveeeeet, ümit şanslı. baksanıza kaç kişiyle çadırı kuruyor :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
Çok eğlenmişsiniz belli iyiki sizlerle marmokta tanıştık :) Bu arada zafer abinin çekirdeği, ahmetin fotosu ümitin neşesi hiç değişmemiş. Bu arada hayırlı olsun ümit yeni motorun adanaya gelince 1 tur verirsin artık :) Bu arada masaya baktım birçok yerde boşluk vardı umarım doymuşsunuzdur:rendeer:.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst