Adana Mt Köpük Partisinde Koptuu...

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
selam arkadşlar adana mt yine eğlencenin dorukalarındaydı katılan tüm arkadaşlara teşekkür ediyor, mazeret bildirenler disiplin kurulunda salih beye savunmalarını vermelerini bildiriyoruz
katılım
1-ahmet-nalan-nazan
2-özden-suat
3-mehmet soysaraç-ünal
4-bahadır-arkadaşı
5-bora abi-songül
6-gürsel abi -kardeşi
7-demir gürsel -aysun hn
8-ümit
9-muzaffer abi-safiye hn
10-zafer-10paket ayçekirdeği
11-büyük cengiz-birsen hn
12-küçük cengiz
13-ismail-ferda
14- konuk sanatçılar :akburak- burcu(ara ara katıldılar kendileri aramıza)

artık çadırkurma konusun da uzman olan adana mt hemen koğuşlanıp denizin keyfini çıkarmaya başladı







akşam yemeğinde lahmacun yaptırmak kolayımıza geldi doğrusu










ve eğlence zamanı pırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr













ve gecenin oldukça ilerlemiş hali 04:30 suları yanılmıyorsam








evet uzun bir gecenin sabahında tüm arkadaşlar çay diye kıvranıyorlardı üçüncü işletmede çaya kavuşuyoruz






daha sonra çadır kentimize dönüyoruz arkadaşlar motosikletleri ile pozlar veriyorlar hepsi birer harika insanlar













ve tekrar denizdeyiz eğlence free


















artık dönüş hazırlıkları başladı muhteşem bir hafta sonu eğlence dosluk hepsi bir aradaydı










unutmadan söyleyim zafer beyin gps cihazı bize büyük kolaylık sağladı dorusu ama birde nçadır kursa tam süper olacak




tüm arkadaşalara teşekkürler bir sonraki partide gezide vs buluşmak dileğiyle arkadaşlar benden 3ytl alacaklısınız yanlış hesaplamışım sevgiler saygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Cok guzel eglence olmus eminim cok keyif almıssınızdır.
Ahmet abi senide ozlemiştim resimlerde de olsa gormek guzel :rendeer:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Gerçekten çok güzel bir gün geçirmişsiniz tebrikler arkdaşlar :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
köpük resimleri az olsada güzel :p

Abi o dalga ne sanki tsunami var :D

Çok güzel eğlenmişsiniz fotolar için tşkler
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bizim için muhteşem bir hafta sonu buluşması,köpük partisi ve kampı düzenleyip,orada bizlerle ilgilenen ceyhanlı AHMET,ÖZDEN,MEHMET,NALAN,NAZANkardeşlerimize,ilgilerinden dolayı teşekkürü bir borç bilirim.gerçekten unutulmaz bir hafta sonu buluşması oldu.sevgilerimle.
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Adana MT yine yaptı Adana MT'liğini.:cherry:Yine güzel bir gezi.:cat:Katılan ve emeği geçen herkesi kutlarım.Kazasız sorunsuz sürüşler.:bounce:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
tüh ya keşke dün gelseymişim. bende bu sabah yeni geldim antalyadan. neyse çok güzel eğlenmişsiniz. bir diğerinde birlikte oluruz inşallah.
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
baya bi kopulmuş köpüklerle :)

yanlız sizin oralarda köpükle birlikte elektrik veriyolarmış güzel oluyo mu :silent::p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yine güzel bir gezi olmuş, yüreğinize sağlık ama nereye gittiğinizi yazmamışsınız.... bir de resimler eksik gibi geldi bana...
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
güzel gezi olmuş tebrikler birlikete gezebiliyor olmak harika
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397

ya motormu guzel desem ustundekı yakısklıyamı desem brad pit yanında halt etmis muzaffer abi aman nazar deymesin abım..gercekten guzel bi gezı olmus helal olsun bızsız olmus ama nese:queen:


ümit abi motorun hayırlı olsun tekerin duz bassın allah kaza bela vermesın bnce cok ıyı bır secım yapmıssın ıyıkıde enduro almamıssın cok ıyı bır secım hayırlı olsun sende cok yakısıklı cıkmıssın:cat: ıso abı k bakma ama yıne terlıklerın on planda artık senıde motorla gormek ıstıyoruz:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
gerçekten cok güzel bir haftasonu oldu..
Geziye katılan bütün dostlarımıza ayrı ayrı teşekkür ediyorum... unutulmaz bir haftasonu yaşadık.. inşallah nice böylesine güzel buluşmalar olması dileğiyle herkesin EMEĞİNE - YÜREĞİNE sağlık.... Herkesi yine bekliyoruz,Sizleri ağırlamaktan cok mutlu olduk...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
25
gerçekten cok güzel bir hafta sonu oldu. malesef iş dolayısıyla cmtesi gecesi dönmek zorunda kaldım... katılan bütün dostlarımıza sevgiler,saygılar inşallah yine böyle güzel gezi ve toplantılarda görüşmek dileğiyle...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst