[Adana MT] İftar Yemeği (27.09.2007)

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
9.fevri (Murat) + Eşi

Hasan, yedin fırçayı kurtuluşun yok!! :mrgreen:

Perşembe görüşürüz inşallah.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Perşembe akşamına misafirimiz var. Bu nedenle katılamayacağım. Hepinize iyi iftarlar ve sohbetler dilerim. Selamlar
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@fevri Hiç sorma Murat bildiğimiz mali işte. Neyse bekliyom yengeyle seni.
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Arkadaşlar son katılımcı durumu şu şekildedir...

1.Makine (+ Sezen yengemiz)
2.JaNTi
3.qency
4.Ahmetnr
5.Wodka
6.Strife
7.qrar
8.fevri (Murat) + Eşi
9.Teknikhoca ?
10.Tüzemen ?
11.Recepsektek ?
12.Gnusher ?

Yeni katılımcılar bekliyoruz,Adana MT sadece 12 kişimi arkadaşlar..?
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@bora33 elbette gelebilirsin. Kapımız herkese açık.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hasancığım benide yazın.son anda bir değişiklik olmazsa oradayım.işten çıkıp geleceğim.sevgilerimle.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
bende geliyorum arkadaşlar gemi gecikmeyle gelecekmiş.o yüzden müsaitim
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
arkadaşlar listeye
buffer_özden
cem01 de ekleyelim onlarda benimle ceyhandan katlacaklar
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Uzun zamandır gözükmeyen Cem kardeşimiz sonunda aramıza katılacak desene
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
2 kişi kesin geliyorum ama 4 kişi olma ihtimalimde var. Hasan cım bilgine.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Tamam arkadaşlar listeyi güncelledim. Güzel katılımlı bir buluşma olacak gibi. Hadi hayırlısı.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Ben ancak iftar vakti yetişebilirim. malum Ceyhan dan servisle eve gidip motoru alıp buluşma yerine gelmek yerimi ayırın lütfen ben ve eşim (çocuklarda kesin değil)
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@tüzemen Tamam Yücel abi. Sağ sağlim gel sen. Mali yerini ayarlayacak zaten.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst