Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
eh be hasan,eh be hasan!benim gibi stabilize ve bozuk yol sevmeyen bir insan için,pc.başında bozuk yollara bakmak bile ızdıraptı.o ne öyle yav,NEPAL-KATMANDU gibi.yine,çok güzel ve keyifli bir geziye imza atmışsınız,dostları birarada görmek de çok hoş.o ne kaymak öyle,yemeklere ayrıca bittim.bu arada yeni montun da hayırlı olsun.ama çantaların sanırım DATÇA'ya giderken kullandığın çantalar öyle değilmi? paylaşım için teşekkürler.hepinize sevgilerimle.
Son düzenleme: