ADANA [MT] ÇAMLIYAYLA'DAYDI

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bu hafta,havanında güzel olmasını fırsat bilerek,çamlıyaylaya gidip,boool virajlı yollarda motor kullanıp,güzel bir gün geçirelim dedik.gerçekten çok güzel ve keyifli geçen gezimize katılan,emeği geöen tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.buyrun fotolara:































































































 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Paylaşım için teşekkürler. Tekerinize daş değmesin AdanaMt:cherry:

Bu arada aşağıda ki yoldan geçmişsiniz sanırım. Kaburgediği-kurt çukuru-darıpınarı.:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eki 2014
Mesajlar
48
Güzel fotolar.. Anlaşılan keyifli bir gün kaçırmışız..hele o et yok mu yaa.. :queen:
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Adana ekibi bu işi biliyor doğrusu.Helal olsun.Yemekte süpermiş afiyet olsun :)
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
Arkadaslar guzel bir hafta sonuna imza attik gelmeyen arkadaslari gözümüz aramadi da degil hani inşallah bir daha ki sefere herkese teşekkürler tekerinize taş degmesin.cumle motorcu arkadaşlar.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
değerli yorumlarınız için teşekkürler dostlarım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst