Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Bu hafta,yaklaşık 1 aydır gezi yapmayan ADANA MT.nin,kurtları tavan yapmış motorcuları,aramıza yeni katılan arkadaşlarımızla beraber,ADANAnın kozan ilçesinde,ciğer ziyafetiyle başlayan,keçi sütünden dondurma ile devam eden ve birazda yol/viraj yapmak adına,FEKE-SAİMBEYLİ-OBRUK ŞELALESİne doğru uzandık.her ne kadar,bu mevsimde,şelalede su olmasa da,orayı görmemiş arkadaşlarımızda görmüş oldular.çok keyifli/proteinli geçen bir günün özeti fotolarda.
özellikle viraj fotoları,muzaffer ve murat kardeşlerimize ithafendir.katılan,emeği geçen ve bizi KOZANda ağırlayan arkadaşlarımıza,FEKE emniyet amirimize buradan teşekkürü borç bilirim.buyrun fotolara:
Bunlar da birkaç viraj fotosu
özellikle viraj fotoları,muzaffer ve murat kardeşlerimize ithafendir.katılan,emeği geçen ve bizi KOZANda ağırlayan arkadaşlarımıza,FEKE emniyet amirimize buradan teşekkürü borç bilirim.buyrun fotolara:
Bunlar da birkaç viraj fotosu