ADANA [MT] bu hafta ciğer yemeye giiti

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bu hafta,yaklaşık 1 aydır gezi yapmayan ADANA MT.nin,kurtları tavan yapmış motorcuları,aramıza yeni katılan arkadaşlarımızla beraber,ADANA’nın kozan ilçesinde,ciğer ziyafetiyle başlayan,keçi sütünden dondurma ile devam eden ve birazda yol/viraj yapmak adına,FEKE-SAİMBEYLİ-OBRUK ŞELALESİ’ne doğru uzandık.her ne kadar,bu mevsimde,şelalede su olmasa da,orayı görmemiş arkadaşlarımızda görmüş oldular.çok keyifli/proteinli geçen bir günün özeti fotolarda.
özellikle viraj fotoları,muzaffer ve murat kardeşlerimize ithafendir.katılan,emeği geçen ve bizi KOZAN’da ağırlayan arkadaşlarımıza,FEKE emniyet amirimize buradan teşekkürü borç bilirim.buyrun fotolara:
YRClf.jpg

k4bWy.jpg

95BP2.jpg

0Hvli.jpg

BN0Zn.jpg

JwPC.jpg

loJa2.jpg

2uFcq.jpg

FrVdQ.jpg

vr28b.jpg

i37yS.jpg

wptQ.jpg

8wGM4.jpg

pvr6.jpg

RmjdM.jpg

SD7kx.jpg

6GhNJ.jpg

oFWM3.jpg

AYe6w.jpg

WxAMS.jpg

Jx8s.jpg

exdIk.jpg

dsG0j.jpg

uX4iA.jpg

R1fS0.jpg

GVLkp.jpg

l4jsX.jpg

aCUWE.jpg

EQ1RV.jpg

finQg.jpg

tk4j.jpg

G7rEP.jpg

G9fv3.jpg

I0jDJ.jpg

uOzv.jpg

S4Aeh.jpg

BF982.jpg

zxQiF.jpg

zI5R.jpg

ZVa1s.jpg

n0Hi1.jpg

7AW9Q.jpg

jxtio.jpg

db4WC.jpg

JKfD1.jpg

XVqvk.jpg

2wEK.jpg

WBgxf.jpg

ZcER7.jpg

YD1PL.jpg

Z2Tu.jpg

qNwAZ.jpg

myR5.jpg

HWPz.jpg

UKakX.jpg

yE4Zo.jpg

equg7.jpg

gTmrH.jpg

oaZcR.jpg

hfLH0.jpg

T5nLH.jpg

Bunlar da birkaç viraj fotosu
Hwxke.jpg

IlHRD.jpg

vTuHw.jpg

uCpyt.jpg

ykoC.jpg

KHmd7.jpg

XyqoB.jpg
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
311
on numara resimler. Resimlere bakmak bile keyifliydi. Ciğeri görünce su içesim geldi yine :)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Sizlere yakışır bir gezi olmuş.
Motor alabilirsem bir sonraki geziye katılabilmek dileği ile.
:cat:
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Süper olmuş... Ciğer neyse de Viraj güzel... Virajları görünce içim gittiii... Abooooow one yaw. Ben de istiyom banane banane.:queen:
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
228
Güzel bir yemek,süper virajlar,doğa harikası yerler ve de tamamlayıcı olarak keyifli bir grup...daha ne olsun...:cat:
 
Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
130
Adana MT hepinize afiyet olsun herzanki gibi harika bir organizasyona daha imza atmışsınız birlikteliğiniz her organizasyonda bu katılımı sağlıyor olabilmeniz ayrıca takdire şayan hepinizi tebrik ediyorum BİRLİKTELİĞİNİZ VE GEZİLERİNİZ DAİM OLSUN KAZASIZ BELASIZ GEZİLER DİLİYORUM...
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Festivaldi, ciğerdi falan Adana MT'nin maşallahı var :)

Sağolun paylaşım için :cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel dilekleriniz için teşekkürler dostlar.
 
Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
173
yokkii yakınımda bi mt gurubu faal olan bende gideyim
kozan guzel yer motorsuz çıkmıstım bi zamnlar kaleye ayrıca çok guzel kebapçılar var
yakın olsam mutlaka gelirdim
tbrkler
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
yine çok güzel bir gezi olmuş bora abi tekerinize sağlık :cat:
sizin bu birlik beraberliğinize hayranım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst