Adana [mt] bu hafta çamardı'na gitti

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bu hafta,ADANA [MT] nin hız yapmayan gurubu,(10 motor-12 kişilik ekiple)hız seven diğer arkadaşlardan ayrı bir rotaya çevirdi yönünü.biz karlı ve virajlı yolları tercih ettik.hava son derece güzel,tabii karlı bölgelerde soğuk ama yollar çok temiz ve rahattı.kazasız belasız gittik geldik.son derec keyifli bir gün geçirdik.katılan tüm arkadaşlarıma teşekkürler.şimdi resimler:
sabah buluşma yerinde yaklaşık 45-50 motor civarında vardık,sonra herkes kendi rotasına gitti.resimlerin devamı gelecek.
ztf6l2.jpg

2yoa0zn.jpg

1zx07l1.jpg

2iaph6c.jpg

i1ir7p.jpg

5e7hhd.jpg

5vactg.jpg

2i9l0qu.jpg

343t3e0.jpg

23i9s9f.jpg

294pgrs.jpg

294pgrs.jpg

b3mp0w.jpg

9uc7qu.jpg

dy623l.jpg

dy623l.jpg

24vqzx4.jpg

161grpv.jpg

wcc08x.jpg

24435g4.jpg

9qjvgj.jpg

2behc8.jpg


yusuf da kendisindeki resimleri atacak.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
Tekerınıze saglık Bora abi güzel bir gezi olmuşş.. Dıger grubun gezısınıde merak etmıyor degılım hanı ama onların rotası artık fazla klasık oldu :mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Tekerınıze saglık Bora abi güzel bir gezi olmuşş.. Dıger grubun gezısınıde merak etmıyor degılım hanı ama onların rotası artık fazla klasık oldu :mrgreen:

teşekkürler ethemhancığım.inan bugün seni çooook aradım.yerin dolmuyor inan bana.

bu arada makinede bir resim daha kalmış .:p
1zpu16x.jpg
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
331
:) keske aynı anda ıkısınede gıtmem mumkun olsa hız sever arkadasların fotolarını da Beklıyoruz......
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
sevgili adana mt nin değerli ihtiyar heyeti; güzel dostlarım.emeklerinize ellerinize sağlık.harika bir yermiş işşallah en kısa zamanda tekrar beraberce gideriz.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Uyum içinde olunca herşey güzel oluyor sanırım,devamını dilerim sizin adınıza sevindim ADANA .....
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
sayın temsilcim sanki ihtiyarlar ve gençler der gibi hızlılar ve yavaşları ayırmışsın.elinize sağlık.:)
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
2behc8.jpg


yusuf da kendisindeki resimleri atacak.[/QUOTE]
Dolmus duragının oralarmı yoksa, çarsının arkası mı_? tam secemedım
1 senem gectı camardında
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
Bora Abi durmak yok yola devam ha? hani motoru satıyordun? km'sini çok arttırma ama :) kazasız belasız keyifli gezmeler dilerim....
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
elinize sağlık güzel bir gezi olmuş farklı bir güzergah ama resim az birilerinin kulağı çınlamıştır şimdi sen anlamışsındır onu :bounce::bounce:
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
dostluğunuz daim olsun allah bozmasın imreseyerek bakıyorum sizlere idolum adana mt
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
değerli yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar.
diğer grupta hep hayabusalar olunca biz de hız konusunda uyum sağlayamıyoruz tabiiki.zaten bizim amacımız hız yapmak değil,etrafın,manzaranın tadını çıkararak,stressiz bir gün geçirmek.onun için böyle bir grup oluştu.yoksa ADANA MT.de ayrı-gayrı yok.hepimiz dostuz,arkadaşız.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
değerli yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar.
diğer grupta hep hayabusalar olunca biz de hız konusunda uyum sağlayamıyoruz tabiiki.zaten bizim amacımız hız yapmak değil,etrafın,manzaranın tadını çıkararak,stressiz bir gün geçirmek.onun için böyle bir grup oluştu.yoksa ADANA MT.de ayrı-gayrı yok.hepimiz dostuz,arkadaşız.

Bora abi, tum soylemlerine katiliyorum. Kismetse hep beraber havalar isininca tekrar gideriz. Senden daha bol resim bekliyordum. Mustafa abi ile yaptiginiz yani yapamadiginiz kardan adamda kucuk olmus be.:p
Keyifli bir gezi olmus, daha nicelerine.:cat:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Süper eğlenmişsiniz :cat: yusuf abinin dediği gibi havalar biraz daha ısınınca bizde gidelim oraya :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst