ADANA [MT] BELEN'deydi.

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ADANA [MT] olarak 3-4 haftadır yağmurdan dolayı motora binemeyen bizler,bu hafta da havanın güzelliğini fırsat bilerek atladık motorlarımıza,ver elini İSKENDERUN/BELEN.14 motor ve 2 araç ile gittik.Niyetimiz belen tava/tepsi kebabı yemek,daha sonra meşhur künefe yemek ve sahilde çay içmek.ama asıl amaç motor sürmekti.her zamanki gibi yine bol kahkahalı ve neşe içinde geçen gezimize katılan,emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim.buyrun fotolara:


























































































































 
Katılım
17 Şub 2010
Mesajlar
154
Çok keyifli bir geziydi katılan ve muhabbetiyle renk katan herkese teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
bora abi yine süper ötesi olmuş tekerlerinize sağlık.artık yaz gelsede bizde cıkıp gezebilsek
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Şahane bir gezi olmuş. Ayrıca dostları fotograflarda da olsa görmek çok güzel.
Keşke haberimiz olsaymış Bora'cım. Bizim grup İskenderun tarafındaydı.

Ayrıca Hamok 27-28-29 Mart tarihlerinde Kadirli'de bir kamp yapacak. Bekleriz...:)
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
Adana ekibine teşekkür ederim tekeriniz düz bassin cok guzel geziydi biraz protein ni fazla oldu ama olsun ölecek tik yemeden
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Şahane bir gezi olmuş. Ayrıca dostları fotograflarda da olsa görmek çok güzel.
Keşke haberimiz olsaymış Bora'cım. Bizim grup İskenderun tarafındaydı.

Ayrıca Hamok 27-28-29 Mart tarihlerinde Kadirli'de bir kamp yapacak. Bekleriz...:)

tüh,keşke karşılaşsaydık sıtkı abi.ayrıca kamp davetiniz için teşekkürler.vakti ayarlayabilirsek katılmak isteriz.
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Adana ekibi yine güzel bir geziye imza atmış.Yemeklerde süper görünüyor.İştahımız kabardı doğrusu.Afiyet olsun.
Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Eskişehirden selam olsun Adanalı abime,iç anadolu soğuktan donuyor, ama ülkemizin güneyinde havalar iyi durumda,yine güzel bir organizasyon ile karşı karşıyayız ,çok beğendim, emeğinize sağlık ,ALLAH daha nice geziler nasip etsin,saygılar ...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
tekeriniz düz bassın
teşekkürler hasan kardeş.

bora abi yine süper ötesi olmuş tekerlerinize sağlık.artık yaz gelsede bizde cıkıp gezebilsek
teşekkürler,az kaldı,şu mart ta bir geçsin.

Adana ekibi yine güzel bir geziye imza atmış.Yemeklerde süper görünüyor.İştahımız kabardı doğrusu.Afiyet olsun.
Paylaşım için teşekkürler.
sağ olasın,bu tarafa gelirsen kardeş beraber yine gider size de ısmarlarız.

Eskişehirden selam olsun Adanalı abime,iç anadolu soğuktan donuyor, ama ülkemizin güneyinde havalar iyi durumda,yine güzel bir organizasyon ile karşı karşıyayız ,çok beğendim, emeğinize sağlık ,ALLAH daha nice geziler nasip etsin,saygılar ...
ADANA'dan da size selam olsun.valla 4/5 haftadır yağmurlardan bizde binemiyorduk.kurtlar tavan yapmıştı,baktıkki hava açık,devam.az kaldı,sanırım şu mart da geçerse herkes binecek motoruna.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
8 sene onceki kadroyu hala aktif gormek cok guzel hic beklemiyordum acikcasi. Tekeriniz duz bassin abiler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst