ADANA [MT] ALİHOCALI BAYRAM KAMPINDAYDI

Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
ula , ne tavayı kebabı, ne birbirinizi görmemişsiniz.
ne içtiniz arkadaş...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
evet yav,hakikaten,ne yolda motor fotoları,ne de sac kavurma fotoları yok.ben en iyisi yine yükseldeki fotoları da alıp yükleyeyim.
 
Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
130
Muhteşem bir organizasyon olmuş oldum olası kamlı gezilere bayılırım resimler doğa motorlar hepsi harika yüzlerdeki gülümseme mutluluk herşeyi anlatıyor zaten emeği geçenleri kutluyorum Allah birlikteliğinizi daim etsin kazasız belasız geziler diliyorum...
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
çok güzel bir kamp ve gezi olmuş katılamadığım için çök üzüldüm :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst