(ADANA MT) ahmetnr sesiz sedasız antalya-kemer

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
selam arkadaşlar aniden çıkan bir teklif konusunda fazla düşünmedim ve sonuç

marmokçular bu kahvaltı yerini çok iyi bilirler












ve manavgat şelalesi







ve kemer orada beni karşılayan biricik abime teşekkür ediyorum





























selamlar tüm arkadaşlarıma ama motosikletle gidişim daha zevkliydi yol açısından
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Güzel eglenceli bir gezi olmuş Ayagına,gazına saglık abicim.:rendeer:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
güzel gezi olmuş:rendeer:
O gemi gibi otelin üstünde neden "queen elizabeth" yazıyor.Yanlış hatırlamıyorsam o Çanakkale'de batırılan amerikan gemisiydi:pale:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
teşekkürler ahmetciğim bize MARMOK'u hatırlattığın için.teklifin sonucu umarım senin için olumlu olmuştur.
 
Katılım
15 Haz 2007
Mesajlar
3
temmuz ayında kemer the maxim resort otele giderken bu mavi canavarın peşine hususi takılmıştım ve bu şanslı surucusunude baya kıskanmıstım tesadufe bakki 1 ay sonra tekrar karşıma çıktı . bana hem bu hoş aleti hemde baya güzel vakit geçirdiğim tatil günlerimi hatırlattığın için sağol
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
77
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şaka dimi?????????????????

güzel gezi olmuş:rendeer:
O gemi gibi otelin üstünde neden "queen elizabeth" yazıyor.Yanlış hatırlamıyorsam o Çanakkale'de batırılan amerikan gemisiydi:pale:

:) :) :) :) :) :) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst