[Adana MT] 26 Martta En Geniş Katılımlı Geziyi Yapalım

Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor abıı vedat deıl abı adem baba:D ben derım kı yarın sabah hava gusel olack
 
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
40
ya şu ehliyeti alamadık gitti beeeeeeeeee ah pckopatghostrider kardeşim yine kaldık nese az kaldı. hepinize iyi eğlenceler...:)
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
ne mutlu

yegeni olana ne mutlu bende iki tane var 7 yaşında oda motorcu kask olmadan eldiven olmadan mont olmadan asla binmez motora.onun fotolarını sitede koyacam hemde cros kullanırken ee bizde doşuştan croscu dogar veletler.motor haklısın ama lütfen uzun yol deneyimi olmayan ve ehliyetsiz olan arkadaşları ikaz edelim.yolda sorun olmasın haftaya bekliez ama haberimiz önceden olsun...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
227
ertelen dimi gidiyormuyuz anlamadım ertelenmediyse nereye gidiyoruz?????????
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
27
---yaw anlamıyorum. millet sanki denize girecek hava durumuna bakıyor. bana göre asıl cross yağmurda çamurda yapılır. güzel havalarda da racing'e binilir dimi yani???
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Bu grubumuzun motorları karma Thunder.Her turden mevcut.Boyle olunca hava şartları çok önemli.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
227
ne oldu gezi işi ben uyuya kalmısım
gidildimi haberi olan varmı?
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adem abı hanı gıtmeyecektınız nasldı ıslanmıssınz osamn abıde arabaada ohhh:D
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
117
Yağmur bizi durduramadı ; ama katılım 20 civarı motorda kaldı . Sağanak yağmur altında motor kullanmanın keyfini yaşadık . Sayımız her geçen gün artıyor , bu sevindirici . Tarsus gezimizin fotoğrafları yayınlandı . Herkese selamlar .
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
46
Selam arkadaşlar. Dün çok güzeeel bi gündü biraz ıslandık ama gayet güzeldi tarsus..
 
Katılım
20 May 2005
Mesajlar
343
MoToR' Alıntı:
antakyaya gidelim anasını satim oy yeahın yanına uyarmı:cat:


abi gelin ama haziranda gelin cünkü 18 mayısta terhis oluyorum..
gitmediğimiz yer kalmaz ... künefenin rakının kebapın mezenin motorun gözüne vururuz manyak bi organizasyon olur...
Ama yok biz o kadar beklemeyiz daha erken gideriz diyosanız Merih mayısın 10 una kadar orada gene götürür gezdirir sizi ilgilenir benden eksik kalmaz....
kesin bekleriz ihmal etmeyin derim
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
arkadaşlar ben nisan 1 de adanada olacam sizleri ziyaret etmek istiyorum.adres ve kimlen irtibak kurmalıyım yazarsanız sevinirim
ohyeah 10 mayıs demiş ben 10 nisanda askerim ama haftaya hepinizi agırlarız hakan abi de var iyi olur
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
Abi en güzeli makine yi ara o zaten hepimizi bulur :mrgreen:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Ben İstanbul'a Fuara gidiyorum. Ayın 1'inde burda değilim. Neticede organizasyonu size devrediyorum sayın Fuut bey :mrgreen:
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
Yapar abi yapmadığı şey değil:mrgreen:
benim tel:0542 227 4614
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst