ADANA [MT] 2015'İN SON GEZİSİNDEYDİ

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Hava sıcaklığının 22 dereceyi göstermesini fırsat bilerek,2015'in son gezisinde de ailecek beraberdik.12 motor,4 araç ve 25 yetişkin / 3 çocuk ile gezimizi gerçekleştirdik.Katılan,emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.2016 yılında da gezilerimiz devam edecek.buyrun fotolara :
























































































 
Katılım
27 Mar 2015
Mesajlar
161
Vay be yine harika bir gezi yapmışız resimlere bakınca daha iyi anlıyor insan güzel bir gezi olduğunu gerçekten güzel ve eğlenceli bir gezi yaşadık darısı diğer gezilerimize emeği geçen herkese teşekkür ediyorum
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Hava sıcaklığı 22 derece demişsin Bora abi :)

Ben şuan Sırbistandayım ve 0 dereceyi görürsem mutlu oluyorum :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Tebrikler güzel bir gezi olmuş

teşekkürler kardeş.

Vay be yine harika bir gezi yapmışız resimlere bakınca daha iyi anlıyor insan güzel bir gezi olduğunu gerçekten güzel ve eğlenceli bir gezi yaşadık darısı diğer gezilerimize emeği geçen herkese teşekkür ediyorum

hep beraber devammm.ALLAH ağzımızın tadını bozmasın.

Hava sıcaklığı 22 derece demişsin Bora abi :) Ben şuan Sırbistandayım ve 0 dereceyi görürsem mutlu oluyorum :)

vayyy berkciğim epey soğukmuş oralar.
 
Katılım
11 Mar 2014
Mesajlar
233
22 derce ne yav ankara -8 memlekete kış uğramayınca 12 ay motor üstündesiniz tabi mangalda canım çekti bak şimdi elinize sağlık afiyet olsun.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
konuya mangalda bu sefer ne yapmışlar bakayım diye girdim beni yalancı çıkarmadınız afiyet olsun hastayım şu sizin gezilerdeki mangal olayına :cat: :rendeer: olsada yesek
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Kötü kaçırdık güzelim geziyi.
İnşallah bir dahaki sefere atamer.:cherry:

22 derce ne yav ankara -8 memlekete kış uğramayınca 12 ay motor üstündesiniz tabi mangalda canım çekti bak şimdi elinize sağlık afiyet olsun.
teşekkürler,eee bölgenin avantajını dibine kadar kullanıyoruz.:wiinkk:

konuya mangalda bu sefer ne yapmışlar bakayım diye girdim beni yalancı çıkarmadınız afiyet olsun hastayım şu sizin gezilerdeki mangal olayına :cat: :rendeer: olsada yesek
umarım birgün sizede ikram ederiz kardeş.:wiinkk:
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
selam ve saygılar ADANALI ABİME , gezi raporunun başında yazmışsınya 22 derecelik sıcaklık var burada,inan içim sızladı,size bu mesajı yazarken eskişehirde sıcaklık -9 derece, güzel gezinizi bizimle paylaştığınız için teşekkürler,emeğinize ve yüreğinize sağlık,saygılar ...
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Kıskandım Bora cığım,bizim İzmir de bile ....müz donuyor.Maşallah size....
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
selam ve saygılar ADANALI ABİME , gezi raporunun başında yazmışsınya 22 derecelik sıcaklık var burada,inan içim sızladı,size bu mesajı yazarken eskişehirde sıcaklık -9 derece, güzel gezinizi bizimle paylaştığınız için teşekkürler,emeğinize ve yüreğinize sağlık,saygılar ...
evet işte bizde tam böyle düşündük,bu fırsat (22 derece)bir daha bu mevsimde ele geçmez,değerlendirelim dedik.şimdilerde burası da birkaç gün - derecelere düştü.teşekkürler mesut hocam.ADANA'dan selam olsun.:king:

güzel geziydi darısı orda kamp yapmaya.
inşallah ümit abi,kısmetse bahara.

Kıskandım Bora cığım,bizim İzmir de bile ....müz donuyor.Maşallah size....
vay ilhamiciğim,şuanda bizim de ...müz donuyor,o gün süper bir hava vardı.teşekkürler kardeş.ADANA'dan selam olsun.:king:
 
Katılım
27 Mar 2015
Mesajlar
161
vaybe güzel bir gündü vallah özledim resimlere bakınca gerçekten güzel bir gezi yapmışız neyse darısı haftaya inşallah hava güzel olursa gezide güzel olacak tabiki nasıl olmasın böyle güzel insanlarla gezi yapılırda güzel olmazmı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst