Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Tebrikler güzel bir gezi olmuş
Vay be yine harika bir gezi yapmışız resimlere bakınca daha iyi anlıyor insan güzel bir gezi olduğunu gerçekten güzel ve eğlenceli bir gezi yaşadık darısı diğer gezilerimize emeği geçen herkese teşekkür ediyorum
Hava sıcaklığı 22 derece demişsin Bora abiBen şuan Sırbistandayım ve 0 dereceyi görürsem mutlu oluyorum
![]()
İnşallah bir dahaki sefere atamer.:cherry:Kötü kaçırdık güzelim geziyi.
teşekkürler,eee bölgenin avantajını dibine kadar kullanıyoruz.:wiinkk:22 derce ne yav ankara -8 memlekete kış uğramayınca 12 ay motor üstündesiniz tabi mangalda canım çekti bak şimdi elinize sağlık afiyet olsun.
umarım birgün sizede ikram ederiz kardeş.:wiinkk:konuya mangalda bu sefer ne yapmışlar bakayım diye girdim beni yalancı çıkarmadınız afiyet olsun hastayım şu sizin gezilerdeki mangal olayına :cat: :rendeer: olsada yesek
evet işte bizde tam böyle düşündük,bu fırsat (22 derece)bir daha bu mevsimde ele geçmez,değerlendirelim dedik.şimdilerde burası da birkaç gün - derecelere düştü.teşekkürler mesut hocam.ADANA'dan selam olsun.:king:selam ve saygılar ADANALI ABİME , gezi raporunun başında yazmışsınya 22 derecelik sıcaklık var burada,inan içim sızladı,size bu mesajı yazarken eskişehirde sıcaklık -9 derece, güzel gezinizi bizimle paylaştığınız için teşekkürler,emeğinize ve yüreğinize sağlık,saygılar ...
inşallah ümit abi,kısmetse bahara.güzel geziydi darısı orda kamp yapmaya.
vay ilhamiciğim,şuanda bizim de ...müz donuyor,o gün süper bir hava vardı.teşekkürler kardeş.ADANA'dan selam olsun.:king:Kıskandım Bora cığım,bizim İzmir de bile ....müz donuyor.Maşallah size....