Adana Çukurova Enduro Motorsiklet Kulübü Pisti

Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
129
02 mayısta resmi kulübümüz olan Çukurova Enduro Motorsiklet kulübü üyeleri olarak güzel bir gün geçirdik. kulüp başkanımız Taner Tatlı'nın evinde mersinden gelen ben ve Özgür Aydın buluştuk. arazi yolunu kullanarak Taner abi, Alican, Tayfur abi, Özgür ve ben piste ulaştık. Özgür Taner abinin yamaha wr 426'ısını emaneten kullandı. piste asfalt yol varken ulaştığımız yolda resim çekme fırsatı yakalayamadım ama inşallah bir dahaki sefere :) çekebildiğim bazı kareler ektedir :)

mersin'de Özgür ile buluşacağımız mekana giderken gözne yaylası yolunda zirve restaurant'ın önünde 8 adet xt 660 görünce doğal olarak durup fotoğrafladım. inip grupla tanıştım. almanya'da yaşayan Türk bir arkadaşımızın rehberliğinde 7 alman urfa balıklı gölden geliyorlardı. Antalya'ya gideceklerdi. KTM "ben sizin babanızım 8 inizde gelse benim gittiğim yollardan gidemezsiniz" der gibi ;D

CIMG4582.jpg


CIMG4586.jpg


amma severmişsiniz sosis çantayı mübarek :D

CIMG4588.jpg


CIMG4589.jpg


CIMG4585.jpg


CIMG4583.jpg


Öğleden sonra yola çıktığımız için malesef otobandan Adana'ya ulaştık.Başkan evinin garajında arkadaşının motorunun zincirini değiştirirken
CIMG4595.jpg

BaşkanTaner Tatlı'nın husaberg 400'ü
CIMG4596.jpg

CIMG4594.jpg

CIMG4600.jpg

CIMG4601.jpg

CIMG4614.jpg

CIMG4620.jpg

CIMG4621.jpg

CIMG4623.jpg

CIMG4624.jpg

CIMG4625.jpg

CIMG4626.jpg

CIMG4628.jpg

CIMG4629.jpg

CIMG4634.jpg

CIMG4633.jpg

CIMG4632.jpg

CIMG4630.jpg

CIMG4665-1.jpg

taner hoca
CIMG4615.jpg

CIMG4613.jpg

ben
CIMG4663-1.jpg

CIMG4607.jpg

CIMG4657.jpg

CIMG4658.jpg

CIMG4659.jpg

CIMG4660.jpg

CIMG4661.jpg

CIMG4667.jpg

CIMG4668.jpg

CIMG4669.jpg

CIMG4672.jpg

CIMG4673.jpg


bende crf 450 yi ve wr 426 yıyla denemeler yaptım:)
CIMG4677.jpg

enerji kaybedince Taner başkanın evinde sucuk ekmek hazırlıkları :) dönüşte inişli olan parkur çıkış şeklinde yapıldı. motoru arazide yatırmadan gidip,geri dönebildim. bazı yerlerde tırmanmanın başladığı yerden geriden hızlanmadan gazlamama rağmen 640'ın yere yapışıp tırmamması herkesi şaşırttı.:) yemez denilen yerlerde hep yedi, gücünü yere iyi aktarıyor.
CIMG4684.jpg

CIMG4678.jpg

CIMG4680.jpg

CIMG4681.jpg

CIMG4685.jpg

CIMG4686.jpg

CIMG4687.jpg

Tayfur abi üçünüde yemedi :)
CIMG4688.jpg

CIMG4689.jpg

hava karardı ve geri dönüş hazırlıkları. gece 23'de evde oldum. güzel bir uyku çekmişim:)
CIMG4692.jpg

pistin hazırlanmasına emeği geçenlere teşekkürler. pist tam anlamıyla bitince açılışımızı duyuracağım, bekleriz :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
adaşım,güzel paylaşım,teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fotolar çok renkli ve güzel.enduro ve sucuk ekmeklerde bi harika
 
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
282
...:) Arkadaşlar çok güzel ve eğlenceli bir gün geçirmişsiniz ,:cat:Tekerinize sağlık.PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst