Adana -Ceyhan MT İskenderun Belen gezisi

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Selamlar havaların araya reklam almasından faydalanıp 250km lik küçük bir gezi yaptık
Suat: xmax250
Murat:Tvs 150
Ahmet:Cbf150
Türker:Mondial
Hüseyin:Yamaha
Mustafa:Yamaha




290120121714.jpg

290120121715.jpg

290120121716.jpg

290120121717.jpg

290120121718.jpg

290120121719.jpg

290120121720.jpg

290120121721.jpg

290120121727.jpg

290120121729.jpg

290120121732.jpg

290120121733.jpg

290120121736.jpg

290120121738.jpg

290120121739.jpg

290120121740.jpg

290120121741.jpg

290120121742.jpg

290120121746.jpg

290120121747.jpg

290120121748.jpg

290120121754.jpg

290120121756.jpg

290120121757.jpg

290120121758.jpg

290120121759.jpg

290120121760.jpg

290120121766.jpg

290120121768.jpg

290120121770.jpg

290120121773.jpg

290120121774.jpg

290120121776.jpg

290120121777.jpg

290120121779.jpg

290120121780.jpg

290120121785.jpg

290120121786.jpg

290120121790.jpg

290120121796.jpg

290120121797.jpg
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
vayyy ..tebrikler...:thumleft:
ne zamandır havaların soğuk olmasından dolayı böyle etkinliklere
hasret kalmıştık..tekerinize sağlık :cherry:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
güzel gezi olmuş..yeni motorumu alır almaz tanışmak dileğiyle..yüreğinize sağlık..
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
129
Bu havalarda iyi gezmişsiniz.Biz buralarda burnumuzu uzatamıyoruz.Ayrıca TVS Apachae çok iyi duruyor.Bu aralr TVS'yi araştırdığımdan bir başka hoşuma gitti.:thumleft:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
vay gezginler,aranızda olmak vardı ama malum hafta sonu işleri.:pr:teşekkürler.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst